StPr/25/0728
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. Obsługa kadrowa pracowników Spółki, w tym prowadzenie akt osobowych,
2. Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracowników,
3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy (rozliczanie czasu pracy, urlopy, absencje, zwolnienia),
4. Sporządzanie dokumentów kadrowo-płacowych (np. umów o pracę, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu),
5. Przygotowanie/pomoc w przygotowaniu dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS,
6. Przygotowanie/pomoc w przygotowaniu list płac, realizowanie innych procesów płacowych, np. naliczanie świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczaniu umów cywilno-prawnych,
7. Przygotowanie/pomoc w przygotowaniu dokumentów RP7,
8. Przygotowanie i wysyłka deklaracji ZUS, US, PPK,
9. Sporządzanie sprawozdań GUS,
10. Obsługa/pomoc przy obsłudze ZFŚS,
11. Współpraca i przygotowywanie danych dla innych działów w Spółce,
12. Współpraca z audytorami zewnętrznymi, przygotowywanie wymaganych przez nich raportów płacowych i kadrowych.
* praca w systemie 1-zmianowym: 07:00-15:00.
Miejsce pracy:
Sadowa 4, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Pracodawca:
REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W TYCHACH SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- Prawo jazdy kat. B, obsługa komputera - pakiet Office, EXCEL MS - obsługa
- wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia, prawo); prawo jazdy kat. B; minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac; umiejętności: praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatków związanym z wynagrodzeniami; umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zmiennym otoczeniu; wrodzona dyskrecja i empatia; dobra znajomość obsługi pakietu Office, szczególnie Excela.
Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia, prawo); prawo jazdy kat. B; minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac; umiejętności: praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatków związanym z wynagrodzeniami; umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zmiennym otoczeniu; wrodzona dyskrecja i empatia; dobra znajomość obsługi pakietu Office, szczególnie Excela.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Wilk
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, 2. List motywacyjny.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail