StPr/25/1243
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 do 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało między innymi:
- kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych pracowników, zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
- ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, w tym urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności,
- przygotowywanie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy,
- naliczanie wynagrodzeń w systemie kadrowo-płacowym,
- wykonywanie przelewów płac i innych należności pracowniczych, przelewów potrąceń pracowniczych oraz zaliczek podatku do US i składek do ZUS,
- sporządzanie projektów pism i dokumentów kadrowych, a także umów cywilnoprawnych oraz nadzór nad ich obiegiem i realizacją,
- monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników,
-prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji przez pracowników,
- prowadzenie dokumentacji związanej ze stażystami, wolontariuszami oraz praktykantami,
- obsługa i rozliczanie wpłat do PPK,
- prowadzenie spraw związanych z ZFŚS,
- sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON,
- wystawianie zaświadczeń w zakresie spraw kadrowych dla pracowników i byłych pracowników oraz prowadzenie korespondencji z urzędami, instytucjami publicznymi i komornikami,
- udzielanie pracownikom informacji i wyjaśnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, obowiązujących zasad i regulaminów wewnętrznych, a także podstawowych informacji z zakresu wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń z ZUS,
- sporządzanie sprawozdań, zestawień, raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne oraz audytów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących,
- monitorowanie zmian w przepisach prawnych i dostosowywanie procesów kadrowo-płacowych do nowych regulacji.
Miejsce pracy:
PRYMASA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 3b, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA im. A. ASNYKA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie - spełnienie jednego z poniższych warunków: - wyższe magisterskie z zakresu kadr i płac lub pokrewnych, - wyższe oraz podyplomowe studia z zakresu kadr i płac lub pokrewnych, - wyższe magisterskie oraz kurs z zakresu kadr i płac; Umiejętności; odpowiedzialność za rzetelne i terminowe wykonanie obowiązków służbowych, dokładność i systematyczność, zaangażowanie w wykonywaną pracę, umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej, skrupulatność, sumienność, wysoka kultura osobista, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji, mile widziane co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Inne wymagania:
Wykształcenie - spełnienie jednego z poniższych warunków: - wyższe magisterskie z zakresu kadr i płac lub pokrewnych, - wyższe oraz podyplomowe studia z zakresu kadr i płac lub pokrewnych, - wyższe magisterskie oraz kurs z zakresu kadr i płac; Umiejętności; odpowiedzialność za rzetelne i terminowe wykonanie obowiązków służbowych, dokładność i systematyczność, zaangażowanie w wykonywaną pracę, umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej, skrupulatność, sumienność, wysoka kultura osobista, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji, mile widziane co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Kubiak
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) CV oraz list motywacyjny, 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 3) kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie, inne dodatkowe kwalifikacje i umiejętności, 4) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 6) Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 5 września 2025 r. do godz. 15:30 osobiście w sekretariacie Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Asnyka w Kaliszu, pocztą na adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Asnyka w Kaliszu, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 3B, 62-800 Kalisz, z dopiskiem na kopercie: Nabór na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac lub na adres e-mail: [email protected] w tytule maila wpisując: Nabór na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny, Termin: 05.09.2025, Godziny : do godz. 15.30