StPr/25/0454
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym sporządzanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych. 2. Prowadzenie akt osobowych. 3. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy.
4. Sporządzanie analiz, statystyk i sprawozdań dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia. 5. Współpraca z PUP w Złotoryi w zakresie organizacji stażów pracy, przygotowania zawodowego, prac interwencyjnych, prac społecznie- użytecznych itp.. 6. Przygotowanie naboru pracowników zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych. 7. Planowanie zatrudnienia i funduszu płac.
8. Sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń pracowników. 9. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej podatków
Miejsce pracy:
Bolesława Chrobrego 1, 59-500 Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
MIEJSKI OSRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Ceryfikat - Technik ekonomista
- [Inne] : szczegółowe warunki o składaniu oferty w ogłoszeniu na stronie MOPS i BIP MOPS-U o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Inne wymagania:
[Inne] : szczegółowe warunki o składaniu oferty w ogłoszeniu na stronie MOPS i BIP MOPS-U o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
KRZYSZTOF GMEREK
Wymagane dokumenty:
wykształcenie min.srednie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta