SPECJALISTA DS.KADROWO-PŁACOWYCH

SPECJALISTA DS.KADROWO-PŁACOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
6 500 - 7 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0072

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 500 do 7 000 PLN
Brutto

Zakres obowiązków:
Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie upoważnień, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, przygotowywanie umów dla pracowników i zleceniobiorców, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników w formie papierowej i elektronicznej w systemie Comarch TNA, przygotowywanie list płac pracowników i zleceniobiorców w programie Comarch ERP Optima, przygotowywanie miesięcznych zestawień i deklaracji rozliczeniowych ZUS DRA, RCA, RZA, RSA w programie Płatnik, dokonywanie rozliczeń z urzędami skarbowymi, prowadzenie ewidencji dokumentacji dot. zasiłków chorobowych, opiekuńczych i wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy spowodowanej chorobą, sporządzanie raportów, zestawień i sprawozdań do GUS, PFRON, obsługa BHP i nadzór nad zaopatrywaniem pracowników w umundurowanie, prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, obliczanie składek i obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych, przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej do przekazania do Archiwum Zakładowego, współpraca z uczelniami w związku z zatrudnianiem stażystów i praktykantów, dokonywanie rozliczeń z urzędami pracy, współpraca ze służbami Marszałka Województwa Wielkopolskiego, Wojewody Wielkopolskiego, samorządem lokalnym i innymi instytucjami i osobami prawnymi i fizycznymi, organizacjami społecznymi, uczelniami i kołami naukowymi, w ramach zakresu działania.

Praca w godzinach: 6.00-14.00 , 8.00-16.00
Mile widziane osoby niepełnosprawne ( info:ze względów technicznych, poruszanie się na wózkach inwalidzkich jest niemożliwe)
Pierwsza umowa na czas 6 mies, trzecia na czas nieokreślony

Aplikacje z oznaczonym numerem ogłoszenia, zawierające wszystkie wymagane dokumenty, należy składać w terminie do 28 stycznia 2025 r.:osobiście, w sekretariacie ZPKWW, ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, III piętro, pokój 304,
-drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected],
-drogą pocztową na adres: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego ul. Piekary 17, 61-823 Poznań




Miejsce pracy:
Piekary 17, 61-823 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • systematyczność, obsługa komputera- WINDOWS, Obsługa programu "Płatnik", obsługa komputera MS OFFICE, odpowiedzialność , Efektywna współpraca w zespole, bardzo dobra organizacja pracy, KOMUNIKATYWNOŚĆ
  • Wymagania niezbędne: 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata pracy związanej z prowadzeniem kadr i płac, znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1135) i ustawy z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2021, poz. 1960), znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, w tym kodeksu pracy, przepisów podatkowych, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i zasiłków, PPK, PFRON, bardzo dobra znajomość obsługi komputera - środowisko Windows, pakiet MS Office, znajomość programów kadrowo-płacowych, znajomość programu Płatnik, łatwość komunikowania się i przekazywania informacji, odpowiedzialność, systematyczność, dyskrecja, bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Wymagania dodatkowe: znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządowych, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań Informacje o warunkach i miejscu pracy: Siedziba ZPKWW mieści się w centrum Poznania. Przy budynku znajduje się niewielki parking, który należy do administratora budynku, gdzie nie ma wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych. Obok znajduje się prywatny parking, gdzie również nie ma wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych. Do budynku prowadzą utwardzone dojścia.Siedziba znajduje się na I i III piętrze. Budynek posiada windę. Zarówno zewnętrzne przyciski przywołujące windy jak i w wewnątrz windy, posiadają oznaczenia dogodne dla osób niewidomych oraz informacje głosowe dotyczące danego piętra. Można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.W budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne, które są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się tylko na I piętrze, W przypadku niemożności samodzielnego dotarcia na piętra, istnieje możliwość zejścia pracownika lub uzyskania pomocy w doprowadzeniu na daną kondygnację. Celem uzyskania pomocy należy zgłosić się do pracownika ochrony, którego pomieszczenie zlokalizowane jest przy wejściu głównym Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego, stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata pracy związanej z prowadzeniem kadr i płac, znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1135) i ustawy z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2021, poz. 1960), znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, w tym kodeksu pracy, przepisów podatkowych, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i zasiłków, PPK, PFRON, bardzo dobra znajomość obsługi komputera - środowisko Windows, pakiet MS Office, znajomość programów kadrowo-płacowych, znajomość programu Płatnik, łatwość komunikowania się i przekazywania informacji, odpowiedzialność, systematyczność, dyskrecja, bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Wymagania dodatkowe: znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządowych, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań Informacje o warunkach i miejscu pracy: Siedziba ZPKWW mieści się w centrum Poznania. Przy budynku znajduje się niewielki parking, który należy do administratora budynku, gdzie nie ma wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych. Obok znajduje się prywatny parking, gdzie również nie ma wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych. Do budynku prowadzą utwardzone dojścia.Siedziba znajduje się na I i III piętrze. Budynek posiada windę. Zarówno zewnętrzne przyciski przywołujące windy jak i w wewnątrz windy, posiadają oznaczenia dogodne dla osób niewidomych oraz informacje głosowe dotyczące danego piętra. Można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.W budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne, które są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się tylko na I piętrze, W przypadku niemożności samodzielnego dotarcia na piętra, istnieje możliwość zejścia pracownika lub uzyskania pomocy w doprowadzeniu na daną kondygnację. Celem uzyskania pomocy należy zgłosić się do pracownika ochrony, którego pomieszczenie zlokalizowane jest przy wejściu głównym Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego, stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
616554650

Wymagane dokumenty:
cv, list motywacyjny, świadectwo pracy inne: oświadczenia zamieszczone są w ogłoszeniu o pracę na stronie Zespołu Parków Krajobrazowych Woj.Wlkp. http://zpkww.poznan.ibip.pl CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e-mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje, kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, posiadane kwalifikacje, kopie świadectw pracy i/lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy, własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia: - Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych." zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1135), - Oświadczam, że nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe." zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1135), - Oświadczam, że cieszę się nieposzlakowaną opinią. zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1135), - Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie." zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1135), - Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na ww. stanowisko. Wyrażam nadto zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych w sposób zautomatyzowany. Ponadto oświadczam, iż zapoznałem się z przedłożoną mi informacją w zakresie przetwarzania moich danych. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024 r.poz.1135), jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Aplikacje z oznaczonym numerem ogłoszenia, zawierające wszystkie wymagane dokumenty, należy składać w terminie do 28 stycznia 2025 r.: osobiście, w sekretariacie ZPKWW, ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, III piętro, pokój 304, drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected], drogą pocztową na adres: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego ul. Piekary 17, 61-823 Poznań Dodatkowe informacje: W Zespole Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%, aplikacja powinna być przygotowana w języku polskim, dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski (na etapie składania aplikacji dokumenty nie muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego), aplikacje otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane, kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie spotkania i metodzie rekrutacji w sposób wskazany w CV (mailowo lub telefonicznie), aplikacje odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie, informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej BIP http://zpkww.poznan.ibip.pl oraz na tablicy informacyjnej ZPKWW w Poznaniu przy ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, III piętro. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w rekrutacjach prowadzonych przez Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu [Administrator danych] Administratorem Państwa danych osobowych jest Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego z siedzibą w Poznaniu przy ul. Piekary 17. Z Administratorem można kontaktować się wysyłając maila na adres [email protected] lub listownie na adres ul. Piekary 17, 61-823 Poznań. Każda inna forma kontaktu także będzie skuteczna, o ile oświadczenie woli dojdzie do naszej wiadomości w taki sposób, że będziemy mogli zapoznać się z jego treścią. [Cel i podstawa przetwarzania] Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przeprowadzeniem procesu rekrutacji, na podstawie Państwa dobrowolnej zgody. Podstawą prawną przetwarzania przez administratora danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem procesu rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO). [Prawa, które mi przysługują i zasady podawania danych] Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z prowadzeniem procesu rekrutacji. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej. Macie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. [Informacje o zautomatyzowanym przetwarzaniu w tym profilowaniu] Podczas przetwarzania danych administrator nie podejmuje żadnych decyzji opartych na profilowaniu, które mogłyby wywoływać skutki prawne lub w inny sposób istotnie wpływać na osoby których dane dotyczą. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w sposób zautomatyzowany w formie elektronicznej w systemach informatycznych, a także manualnie w przypadku gromadzenia i przetwarzania dokumentów niezbędnych do prowadzenia rekrutacji przez Podmioty przetwarzające lub innych administratorów przy udostępnieniu danych. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w umowie, a konsekwencją takiego przetwarzania będzie zgodne z przepisami prowadzenie dokumentacji raportowej dotyczącej administrowania dokumentacją związaną z rekrutacją. [Przechowywanie danych i wycofanie zgody] Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania albo w przypadku braku odwołania zgody, dane osobowe przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniem procesu rekrutacji oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będą przechowywane przez okres 12 miesięcy, a po jego upływie przez okres niezbędny do: wypełnienia prawnego obowiązku administratora w zakresie przechowywania przetwarzanych danych, dochodzenia roszczeń przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa [Odbiorcy danych oraz przekazywanie danych do państw trzecich] Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Kategorie odbiorców Państwa danych osobowych oraz podmiotów, którym dane są udostępniane: firmy prowadzące rekrutacje w imieniu Administratora, firmy świadczące usługi archiwizacji danych w tym dokumentów, firmy drukujące lub obsługujące korespondencję, kontrahenci świadczący usługi techniczne (np. rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych), operatorzy pocztowi, przewoźnicy, organy w zakresie, których ZPKWW wykonuje zadania statutowe. Inspektorem ochrony danych w ZPKWW jest Krzysztof Czorny.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Aplikacje z oznaczonym numerem ogłoszenia, zawierające wszystkie wymagane dokumenty, należy składać w terminie do 28 stycznia 2025 r.: osobiście, w sekretariacie ZPKWW, ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, III piętro, pokój 304, drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected], drogą pocztową na adres: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, Termin: Oferty należy składać do 28.01.2025
Dodano: 11.01.2025, 05:01
ID ogłoszenia: 116170
Udostępnij:
Dodano: 11.01.2025, 05:01
ID ogłoszenia: 116170

Zobacz inne oferty

Do góry