StPr/25/4922
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
Do zadań specjalisty ds. kadrowo- płacowych należy, w szczególności:
1. prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowników;
2. przygotowywanie i kompletowanie, zgodnie z dyspozycjami Dyrektora, dokumentów dotyczących pracowników;
3. obsługa programu kadrowo-płacowego oraz prowadzenie dokumentacji i ewidencji kadrowej, a w tym:
a) dokumentacji i ewidencji zatrudnienia pracowników,
b) ewidencji urlopów i innych zwolnień od pracy,
c) ewidencji badań lekarskich pracowników,
d) ewidencji szkoleń bhp,
e) dokumentacji dotyczącej wszelkich dodatków oraz nagród;
4. prowadzenie obsługi umów cywilnoprawnych w programie kadrowo-płacowym;
5. kontakt z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym, sporządzanie sprawozdań oraz obsługa programu "Płatnik";
6. wykonywanie czynności z zakresu administrowania danymi osobowymi pracowników oraz dbałość o ochronę danych osobowych;
7. przygotowywanie materiałów pomocniczych oraz współpraca z Dyrektorem w zakresie polityki kadrowej Instytutu;
8. terminowe i zgodne z przepisami przygotowywanie decyzji pracodawcy w sprawach kadrowych (porozumienia, aneksy, okresowe badania lekarskie, szkolenia itp.);
9 . prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników na podstawie dostarczanych list obecności;
10. obsługa programu komputerowego w części płacowej;
11. sporządzanie list płac zgodnie z otrzymanymi dokumentami;
12. sporządzanie list wypłat zasiłków z funduszu ZUS na podstawie otrzymanych dokumentów;
13. dokonywanie wszelkich potrąceń z listy płac;
14. naliczanie podatku dochodowego oraz sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach;
15. prowadzenie dokumentów dotyczących zasiłków;
16 .przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniach dla celów emerytalno- rentowych, kapitału początkowego i innych, na wniosek pracowników;
17. sporządzanie raportów miesięcznych o potrąconych składkach na ubezpieczenie społeczne i terminowe przekazywanie do ZUS-u poprzez program PŁATNIK;
18 .przekazywanie raportów miesięcznych dotyczących składek społecznych DRA i informacji dot. miesięcznych zaliczek na podatek od osób fizycznych PIT 4R do realizacji przelewów z nimi związanych;
19. dokonywanie rozliczeń wynagrodzeń kwalifikowalnych w projektach realizowanych przez Instytut lub współrealizowanych w oparciu umowy z innymi instytucjami zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami ustalonymi przez pracodawcę;
20. sporządzanie dokumentów dotyczących rozliczeń wynagrodzeń w projektach,
21. obsługa programu POLON w zakresie stanu i warunków zatrudnienia pracowników Instytutu;
22. obsługa aplikacji współpracujących z programem kadrowo-płacowym;
23. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spaw związanych z zatrudnieniem i wynagradzaniem pracowników;
Miejsce pracy:
Cieszyńska 2, 30-015 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
INSTYTUT ROZWOJU MIAST I REGIONÓW
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi (wymagany staż - lata: 3)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- obsługa komputera - pakiet programów office, Certyfikowany kurs: kadry i płace od podstaw z obsługą programów Płatnik, Symfonia, Optima, doświadczenie w pracy w zespole
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Dubiel
Nr telefonu:
501176724
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail