StPr/25/0810
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 10 000 PLN
Zakres obowiązków:
Planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych na marketplaceach i w ekosystemach reklamowych. Prowadzenie działań na platformach: Amazon Ads, Kaufland Ads, Emag Ads, Pigu Ads, Bol Ads, Cdiscount Ads, Allegro Ads, Empik Ads oraz analiza działań w Google Ads i Meta Ads (Facebook/Instagram). Monitorowanie i utrzymywanie założonych KPI. Analiza wyników oraz przygotowywanie cyklicznych raportów. Testowanie nowych rozwiązań w celu maksymalizacji sprzedaży i efektywności budżetu reklamowego. Ścisła współpraca z zespołem e-commerce oraz działem marketingu.
Umowa o pracę na okres próbny 1 m-c, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego i osiąganych wyników w przedziale od 5.000 do 10.000 zł brutto. Zatrudnienie od zaraz. Praca od pon do pt w godz 7.30-15.30. Możliwość pracy w modelu hybrydowym lub zdalnym.
Miejsce pracy:
Jana Styki 12, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
SUN BABY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych, bardzo dobra znajomość specyfiki platform e-commerce i narzędzi reklamowych, umiejętność analitycznego myślenia i pracy z danymi, samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywa w działaniu, kreatywność i chęć poszukiwania nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż, dobra znajomość j. angielskiego, min. 5 lat doświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych, bardzo dobra znajomość specyfiki platform e-commerce i narzędzi reklamowych, umiejętność analitycznego myślenia i pracy z danymi, samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywa w działaniu, kreatywność i chęć poszukiwania nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż, dobra znajomość j. angielskiego, min. 5 lat doświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Domańska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail