SPECJALISTA DS. KANCELARII I ADMINISTRACJI

SPECJALISTA DS. KANCELARII I ADMINISTRACJI

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 100 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0833

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 100 PLN
brutto+dodatek stażowy

Zakres obowiązków:
a) nadzór nad realizacją bieżących napraw i prac konserwatorskich w filiach i działach merytorycznych Biblioteki,
b) opracowywanie i realizacja zamówień na wyposażenie w drobny sprzęt i materiały dla filii i działów merytorycznych Biblioteki,
c) współpraca z pracownikami gospodarczymi Biblioteki,
d) nadzór i współpraca z podmiotami gospodarczymi obsługi techniczno-administracyjnej działającymi na rzecz Biblioteki,
e) przygotowywanie niezbędnych wewnętrznych analiz,
f) przygotowywanie sprawozdań do organizacji zewnętrznych,
g) pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych


Miejsce pracy:
Świętojańska 141/143, 81-404 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Pracodawca:
Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Wymagania: preferowane wyksztalcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów Office, umiejętność pracy w zespole, umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, biegła znajomość zasad tworzenia i opracowywania tekstów, w tym pism urzędowych, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu i w innych trudnych warunkach, mile widziana znajomość języka angielskiego, mile widziane referencje od poprzednich pracodawców. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres mailowy: [email protected] (w tytule maila wpisując nabór na stanowisko specjalisty ds. administracji i kancelarii) do 29 czerwca 2025 roku, do godz. 23.00 Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi osobami i przeprowadzenia z nimi rozmowy. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. administracji i kancelarii, ogłoszonego 12 czerwca 2025 r. i prowadzonego przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Gdyni, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/48/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016.119.1). Jednocześnie oświadczam, że jestem świadomy/a przysługującego mi prawa dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.


Inne wymagania:
Wymagania: preferowane wyksztalcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów Office, umiejętność pracy w zespole, umiejętność dobrej organizacji pracy, dyspozycyjność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, biegła znajomość zasad tworzenia i opracowywania tekstów, w tym pism urzędowych, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu i w innych trudnych warunkach, mile widziana znajomość języka angielskiego, mile widziane referencje od poprzednich pracodawców. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres mailowy: [email protected] (w tytule maila wpisując nabór na stanowisko specjalisty ds. administracji i kancelarii) do 29 czerwca 2025 roku, do godz. 23.00 Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi osobami i przeprowadzenia z nimi rozmowy. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. administracji i kancelarii, ogłoszonego 12 czerwca 2025 r. i prowadzonego przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Gdyni, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/48/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016.119.1). Jednocześnie oświadczam, że jestem świadomy/a przysługującego mi prawa dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Majewska

Nr telefonu:
586204954

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
w dniu wizyty: mile widziane referencje
Dodano: 14.06.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 239017
Udostępnij:
Dodano: 14.06.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 239017

Zobacz inne oferty

4 666 złbrutto
Nowe
Płock
4 666 złbrutto
Dodano: 4 godz. temu
32,50 złbrutto
Nowe
Tczew
32,50 złbrutto
Dodano: 4 godz. temu
30,50 złbrutto
Nowe
Katowice
30,50 złbrutto
Dodano: 4 godz. temu
33 - 40 złbrutto
Nowe
Myślenice
33 - 40 złbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Do góry