StPr/25/0758
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
a. Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD.
b. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych.
c. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym regulaminem.
d. Udzielania instrukcji pracownikom instytucji w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym w zakresie doboru klas z JRWA, właściwego zakładania i prowadzenia spraw.
e. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją kancelaryjną, w tym obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
f. Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
g. Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dokumentacji elektronicznej.
h. Obsługa sekretariatu oraz spotkań, konferencji i wydarzeń wewnętrznych.
i. Wykonywanie innych zadań administracyjnych.
Zatrudnienie na czas określony tj. 12 miesięcy z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00-08:00 do 15:00-16:00.
Wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania obowiązującymi w PGL LP.
Możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji. Świadczenie pracy w trybie stacjonarnym w siedzibie Zakładu. Możliwość rozwoju poprzez szkolenia. Pakiet socjalny, min. prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe, dofinansowanie urlopów.
Miejsce pracy:
Leśników 21 C, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera - pakiet programów office, obsługa urządzeń biurowych
- Poziom wykształcenia- wyższe. Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji publicznej. Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Znajomość pakietów biurowych MS Office. Dobra organizacja pracy. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- wyższe. Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji publicznej. Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Znajomość pakietów biurowych MS Office. Dobra organizacja pracy. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dorota Żurek
Nr telefonu:
885150170
Wymagane dokumenty:
a. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem. b. CV. c. Kserokopie świadectw pracy (wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej). d. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej). e. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, studiów podyplomowych itp. dotyczących stanowiska pracy na które prowadzona jest rekrutacja (wyłącznie do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej). f. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika (wg wzoru z załącznika nr 1). g. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (wg wzoru z załącznika nr 2). h. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii (wg wzoru określonego w załączniku nr 3). Szczegóły dotyczące rekrutacji oraz załączniki dostępne pod linkiem: https://www.zilp.lasy.gov.pl/documents/20581820/40296451/Specjalista+ds.+kancelaryjno-archiwalnych+-+II+nab%C3%B3r+29.08.2025/1d59dfd5-96e4-7f79-c084-acd01689f3fd
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon