StPr/25/3001
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 600 PLN
+premia uznaniowa
Zakres obowiązków:
-prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z przepisami prawa pracy,
-obsługa procesu rekrutacyjnego i dokumentacji pracowniczej,
-naliczanie wynagrodzeń, premii i dodatków,
-sporządzanie list płac i deklaracji ZUS/PIT dla pracowników,
-obsługa urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności,
-przygotowywanie świadectw pracy, zaświadczeń i umów o pracę,
-monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
-doradztwo w zakresie prawa pracy dla pracowników i przełożonych,
-współpraca z urzędami - ZUS, PIP,
-aktualizacja regulaminów dokumentacji kadrowej
Miejsce pracy:
JERZEGO PLEŚNIAROWICZA 5/2, 35-117 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "OFFICE" Biuro Rachunkowe Alina Kurpiel
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- doświadczenie min. 3 lata
Inne wymagania:
doświadczenie min. 3 lata
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
608582477
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
brak
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail