StPr/25/1509
Rodzaj umowy:
Wybór
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 30 000 PLN
premia za wyniki + prowizja premie kwartalne w zależności od poziomu realizacji planów zespołu lub oddziału (1 000 do nawet 15 000 zł).
Zakres obowiązków:
- Bezpośredni kontakt z właścicielami małych i średnich firm, oferowanie im rozwiązań z zakresu energii, gazu oraz optymalizacji kosztów
- Budowanie długoterminowych relacji biznesowych z klientami
- Monitorowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich ofert
- Udzielanie wsparcia klientom na każdym etapie współpracy
- Negocjowanie warunków umów, aby sprostać indywidualnym wymaganiom klientów
- Współpraca z zespołem BackOffice, który zajmie się kwestiami administracyjnymi
i formalnymi
Miejsce pracy:
Chwaszczyńska 135C, 81-571 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Pracodawca:
OPTIENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B
- Wymagania: - Doświadczenie w pracy z klientem - Umiejętność komunikowania się i budowania relacji - Samodzielność i dobra organizacja pracy - Znajomość pakietu MS Office - Chęć do nauki i otwartość na wyzwania Pracodawca oferuje: - umowa o współpracę B2B jak i B2C. - atrakcyjne wynagrodzenie bez górnego limitu - szkolenie wstępne i pełne wsparcie merytoryczne - premie kwartalne w zależności od poziomu realizacji planów zespołu lub oddziału (1 000 do nawet 15 000 zł). - auto służbowe - karty paliwowe (5001500 zł/mc) wspierające mobilność w codziennej pracy terenowej, - telefon, tablet, CRM i pełne zaplecze marketingowo-backofficeowe. Benefity: - dofinansowanie zajęć sportowych - paczki świąteczne - prywatna opieka medyczna - ubezpieczenie na życie - elastyczny czas pracy - spotkania integracyjne - kawa / herbata - parking dla pracowników Cv należy przesłać na maila: [email protected] Pracodawca skontaktuje się z wybranymi kandydatami Praca na terenie Trójmiasta Wszelkie informacje dostępne na stronie: https://www.optienergia.pl/kariera
Inne wymagania:
Wymagania: - Doświadczenie w pracy z klientem - Umiejętność komunikowania się i budowania relacji - Samodzielność i dobra organizacja pracy - Znajomość pakietu MS Office - Chęć do nauki i otwartość na wyzwania Pracodawca oferuje: - umowa o współpracę B2B jak i B2C. - atrakcyjne wynagrodzenie bez górnego limitu - szkolenie wstępne i pełne wsparcie merytoryczne - premie kwartalne w zależności od poziomu realizacji planów zespołu lub oddziału (1 000 do nawet 15 000 zł). - auto służbowe - karty paliwowe (5001500 zł/mc) wspierające mobilność w codziennej pracy terenowej, - telefon, tablet, CRM i pełne zaplecze marketingowo-backofficeowe. Benefity: - dofinansowanie zajęć sportowych - paczki świąteczne - prywatna opieka medyczna - ubezpieczenie na życie - elastyczny czas pracy - spotkania integracyjne - kawa / herbata - parking dla pracowników Cv należy przesłać na maila: [email protected] Pracodawca skontaktuje się z wybranymi kandydatami Praca na terenie Trójmiasta Wszelkie informacje dostępne na stronie: https://www.optienergia.pl/kariera
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook