StPr/25/1611
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 do 6 500 PLN
Firma oferuje: Elastyczny czas pracy Karty Multisport Praca w małym, entuzjastycznym, 15-osobowym zespole w Polsce - Świetne codzienne wsparcie i know-how naszego zespołu Apollo w Wielkiej Brytanii i USA Szkolenia na miejscu, możliwość odbycia szkolenia za granicą Stabilność finansowa jako część Amerykańskiej Korporaji, Supply Technologies Nowoczesne środowisko pracy w nowym obiekcie, przeprowadziliśmy się w 2022 roku
Zakres obowiązków:
Wspieranie kierownika ds. kluczowych klientów
Obsługa ofert i/lub zapytań klientów.
Realizacja zamówień klientów.
Przyspieszanie realizacji zamówień klientów.
Utrzymywanie harmonogramu dostaw do klientów.
Pomoc w zakupach, koordynacja dostaw od dostawców.
Identyfikowanie wymagań klientów dla działów zakupów i jakości.
Dostarczanie informacji technicznych klientom.
Tworzenie formularzy reklamacyjnych klientów.
Dostarczanie klientom potwierdzeń dostaw w razie potrzeby.
Monitorowanie terminowości dostaw do głównych klientów.
Miejsce pracy:
Lotniskowa 8, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
APOLLO AEROSPACE COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i w piśmie, znajomość pakietu MS OFFICE Silne umiejętności negocjacyjne Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i polskim Umiejętność słuchania i zrozumienia potrzeb klienta Umiejętność rozwijania długotrwałych relacji Świadomość handlowa Motywacja i zdolność do pracy w ramach priorytetów ustalonych przez Twojego przełożonego Efektywne zarządzanie czasem, bardzo dobre umiejętności organizacyjne, raportowania, planowania. Znajomość wszystkich produktów Microsoft Zaletą jest wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub logistyce Mile widziane wykształcenie wyższe
Inne wymagania:
znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i w piśmie, znajomość pakietu MS OFFICE Silne umiejętności negocjacyjne Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i polskim Umiejętność słuchania i zrozumienia potrzeb klienta Umiejętność rozwijania długotrwałych relacji Świadomość handlowa Motywacja i zdolność do pracy w ramach priorytetów ustalonych przez Twojego przełożonego Efektywne zarządzanie czasem, bardzo dobre umiejętności organizacyjne, raportowania, planowania. Znajomość wszystkich produktów Microsoft Zaletą jest wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub logistyce Mile widziane wykształcenie wyższe
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
17 881 13 00
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny:17 881 13 00 lub o wysyłanie CV na adres e-mailowy: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail