SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW

SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 800 - 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1611

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 do 6 500 PLN
Firma oferuje: Elastyczny czas pracy Karty Multisport Praca w małym, entuzjastycznym, 15-osobowym zespole w Polsce - Świetne codzienne wsparcie i know-how naszego zespołu Apollo w Wielkiej Brytanii i USA Szkolenia na miejscu, możliwość odbycia szkolenia za granicą Stabilność finansowa jako część Amerykańskiej Korporaji, Supply Technologies Nowoczesne środowisko pracy w nowym obiekcie, przeprowadziliśmy się w 2022 roku

Zakres obowiązków:
Wspieranie kierownika ds. kluczowych klientów

Obsługa ofert i/lub zapytań klientów.

Realizacja zamówień klientów.

Przyspieszanie realizacji zamówień klientów.

Utrzymywanie harmonogramu dostaw do klientów.

Pomoc w zakupach, koordynacja dostaw od dostawców.

Identyfikowanie wymagań klientów dla działów zakupów i jakości.

Dostarczanie informacji technicznych klientom.

Tworzenie formularzy reklamacyjnych klientów.

Dostarczanie klientom potwierdzeń dostaw w razie potrzeby.

Monitorowanie terminowości dostaw do głównych klientów.




Miejsce pracy:
Lotniskowa 8, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Pracodawca:
APOLLO AEROSPACE COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i w piśmie, znajomość pakietu MS OFFICE Silne umiejętności negocjacyjne Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i polskim Umiejętność słuchania i zrozumienia potrzeb klienta Umiejętność rozwijania długotrwałych relacji Świadomość handlowa Motywacja i zdolność do pracy w ramach priorytetów ustalonych przez Twojego przełożonego Efektywne zarządzanie czasem, bardzo dobre umiejętności organizacyjne, raportowania, planowania. Znajomość wszystkich produktów Microsoft Zaletą jest wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub logistyce Mile widziane wykształcenie wyższe


Inne wymagania:
znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i w piśmie, znajomość pakietu MS OFFICE Silne umiejętności negocjacyjne Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i polskim Umiejętność słuchania i zrozumienia potrzeb klienta Umiejętność rozwijania długotrwałych relacji Świadomość handlowa Motywacja i zdolność do pracy w ramach priorytetów ustalonych przez Twojego przełożonego Efektywne zarządzanie czasem, bardzo dobre umiejętności organizacyjne, raportowania, planowania. Znajomość wszystkich produktów Microsoft Zaletą jest wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub logistyce Mile widziane wykształcenie wyższe

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
17 881 13 00

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny:17 881 13 00 lub o wysyłanie CV na adres e-mailowy: [email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 09.10.2025, 04:10
ID ogłoszenia: 331118
Udostępnij:
Dodano: 09.10.2025, 04:10
ID ogłoszenia: 331118

Zobacz inne oferty

Do góry