StPr/24/10987
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 000 PLN
. Pracodawca oferuje: Pracę na pełny etat w firmie z 10-letnim doświadczeniem, w niszowym segmencie premium. Kameralną atmosferę pracy i możliwość współtworzenia strategii marketingowej z właścicielką firmy. Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i zaangażowania (podstawa od 5000 - 6000 zł brutto oraz premie wynikowe). Możliwość uzyskania dodatkowych premii za realizację celów sprzedażowych, marketingowych i obsługi klienta. Jasno określone wskaźniki efektywności pracy (KPI) i realny wpływ na rozwój sklepu. w perspektywie możliwość awansu na stanowisko Managera Zarządzającego, którego zadaniem będzie dalszy rozwój firmy.
Zakres obowiązków:
Obsługa platformy WooCommerce: zarządzanie niewielką, ekskluzywną ofertą (około 50 produktów), aktualizacja opisów, monitorowanie stanów magazynowyc, praca z programem magazynowo-księgowym i obsługa dokumentów związanych z procesem magazynowym.
Przygotowywanie i wysyłka paczek (niewielka liczba dziennie, z dbałością o precyzję i jakość). Przyjęcia i konfekcjonowanie towaru.
Kontakt z klientami premium (telefoniczny i mailowy) w sprawie zamówień oraz doradztwa produktowego.
Współpraca z właścicielką przy działaniach marketingowych w social media (Facebook, Instagram) wsparcie w tworzeniu treści, publikacji i analizie działań promocyjnych.
Analiza wyników sprzedaży i współtworzenie strategii rozwoju sklepu.
Obsługa klientów sklepu stacjonarnego w godzinach otwarcia.
Dbałość o porządek w magazynie i miejscu pracy.
Miejsce pracy:
Jana Pawła II 3B/U1, 80-462 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
VITALLABS POLSKA KATARZYNA GRABOWSKA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Doświadczenie w e-commerce i znajomość platformy WooCommerce. Umiejętność samodzielnego zarządzania całym procesem obsługi sklepu od magazynu po kontakt z klientem. Kreatywność i chęć współpracy przy działaniach marketingowych. Dbałość o szczegóły, staranność i zaangażowanie w realizację zadań. Zainteresowanie jak i wiedza na temat zdrowia i suplementacji jest kluczowe w celu realizacji obowiązków na wymaganym poziomie. Sumienność, dobra organizacja pracy i zorientowanie na jakość obsługi klienta premium. Pogodne usposobienie, umiejętność rozwiązywania problemów oraz odpowiedzialność.
Inne wymagania:
Doświadczenie w e-commerce i znajomość platformy WooCommerce. Umiejętność samodzielnego zarządzania całym procesem obsługi sklepu od magazynu po kontakt z klientem. Kreatywność i chęć współpracy przy działaniach marketingowych. Dbałość o szczegóły, staranność i zaangażowanie w realizację zadań. Zainteresowanie jak i wiedza na temat zdrowia i suplementacji jest kluczowe w celu realizacji obowiązków na wymaganym poziomie. Sumienność, dobra organizacja pracy i zorientowanie na jakość obsługi klienta premium. Pogodne usposobienie, umiejętność rozwiązywania problemów oraz odpowiedzialność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV oraz kilka zdań o tym, dlaczego chcesz dołączyć do zespołu, na adres: [email protected] Pracodawca zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi Aplikantami.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - https://ogloszenia.trojmiasto.pl/praca-zatrudnie/specjalista-ds-kompleksowej-obslugi-sklepu-internetowego-ogl65910964.html#[email protected]