StPr/25/0857
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 7 800 PLN
+ dodatek za wysługę lat
Zakres obowiązków:
- realizacja działań w zakresie komunikacji zewnętrznej instytucji;
- opracowywanie, koordynowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnej instytucji, w tym w zakresie zapewnienia dostępności cyfrowej;
- prowadzenie obsługi stron internetowych i mediów społecznościowych instytucji;
- realizacja działań edukacyjnych, promocyjnych i informacyjnych w zakresie związanym z działalnością instytucji;
- prowadzenie działań w zakresie produkcji wystawienniczej, filmowej, radiowej i wydawniczej, a także wykorzystania nowych mediów;
- koordynacja działań zespołów oraz nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań;
- przygotowywanie umów z wykonawcami i instytucjami partnerskimi oraz nadzór nad realizacją zawartych umów;
- tworzenie, redagowanie i publikowanie treści;
- wykonywanie dokumentacji fotograficznej i audiowizualnej.
Miejsce pracy:
Stanisława Konarskiego 9, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Pracodawca:
CENTRUM KULTURALNE W PRZEMYŚLU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: dziennikarstwo, kulturoznawstwo lub komunikacja społeczna
- Wymagania niezbędne: - Wykształcenie wyższe w zakresie dziennikarstwa, kulturoznawstwa lub komunikacji społecznej albo udokumentowane doświadczenie związane z dziedziną kultury lub ochroną i promocją dziedzictwa kulturowego. - Doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi i prowadzeniu profili w mediach społecznościowych. - Doświadczenie w tworzeniu, prowadzeniu i realizacji budżetów oraz harmonogramów wielozadaniowych projektów. - Znajomość narzędzi marketingu internetowego i technologii internetowych. - Wiedza na temat prowadzenia kampanii reklamowych i znajomość aktualnych trendów. - Doświadczenie w prowadzeniu kampanii o różnych poziomach budżetu. - Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej. - Kreatywność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy. - Łatwość w przygotowywaniu i redagowaniu tekstów. - Umiejętność edycji treści i tworzenia struktury stron internetowych. - Znajomość zasad zapewniania dostępności cyfrowej. - Znajomość zasad SEO i optymalizacji treści. - Znajomość programów graficznych i umiejętność tworzenia materiałów promocyjnych i informacyjnych. Wymagania dodatkowe: - Wiedza z zakresy edukacji historycznej, artystycznej i kulturowej. - Znajomość zagadnień z dziedziny kultury, dziedzictwa kulturowego. - Znajomość rynku medialnego województwa podkarpackiego. - Doświadczenie w przygotowywaniu wystaw, publikacji książkowych, filmowych lub radiowych. - Publikacje na tematy związane z profilem działalności instytucji. Szczegółowe informacje dotyczące oferty umieszczone są w BIP Centrum Kulturalnego w Przemyślu pod adresem: https://ck.przemysl.pl/oferty-pracy
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Wykształcenie wyższe w zakresie dziennikarstwa, kulturoznawstwa lub komunikacji społecznej albo udokumentowane doświadczenie związane z dziedziną kultury lub ochroną i promocją dziedzictwa kulturowego. - Doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi i prowadzeniu profili w mediach społecznościowych. - Doświadczenie w tworzeniu, prowadzeniu i realizacji budżetów oraz harmonogramów wielozadaniowych projektów. - Znajomość narzędzi marketingu internetowego i technologii internetowych. - Wiedza na temat prowadzenia kampanii reklamowych i znajomość aktualnych trendów. - Doświadczenie w prowadzeniu kampanii o różnych poziomach budżetu. - Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej. - Kreatywność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy. - Łatwość w przygotowywaniu i redagowaniu tekstów. - Umiejętność edycji treści i tworzenia struktury stron internetowych. - Znajomość zasad zapewniania dostępności cyfrowej. - Znajomość zasad SEO i optymalizacji treści. - Znajomość programów graficznych i umiejętność tworzenia materiałów promocyjnych i informacyjnych. Wymagania dodatkowe: - Wiedza z zakresy edukacji historycznej, artystycznej i kulturowej. - Znajomość zagadnień z dziedziny kultury, dziedzictwa kulturowego. - Znajomość rynku medialnego województwa podkarpackiego. - Doświadczenie w przygotowywaniu wystaw, publikacji książkowych, filmowych lub radiowych. - Publikacje na tematy związane z profilem działalności instytucji. Szczegółowe informacje dotyczące oferty umieszczone są w BIP Centrum Kulturalnego w Przemyślu pod adresem: https://ck.przemysl.pl/oferty-pracy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Zych-Niżnik
Nr telefonu:
16 678-20-09
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów umieszczone są w BIP Centrum Kulturalnego w Przemyślu pod adresem: https://ck.przemysl.pl/oferty-pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta

Zaloguj się przez Facebook