StPr/24/4297
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 10 966,8 PLN
Wynagrodzenie nie niższe niż 10966,80 PLN brutto.
Zakres obowiązków:
- monitorowanie list zadań obsługi klienta, zarządzanie przypadkami i rozwiązywanie problemów w określonych cyklach czasowych, aby spełnić Umowy o Poziomie Usług (SLA).
- przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i wskaźników jakościowych oraz dostarczanie tych raportów zespołom biznesowym w celu zapewnienia widoczności procesu od początku do końca.
- zapewnienie efektywnej obsługi reklamacji klientów oraz identyfikowanie możliwości poprawy jakości danych i skrócenia czasu cyklu.
- koordynowanie różnych działań, odpowiadanie na pytania związane z biznesem i procesami oraz zapewnianie wsparcia szkoleniowego i wdrożeniowego przed i/lub po uruchomieniu.
- obsługa złożonych transakcji, procesów oraz zapewnianie szkoleń i wsparcia.
Godziny pracy 8:00 - 16:00.
Umowa o pracę na czas nieokreślony.
Miejsce pracy:
Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- znajomość obsługi MS Office, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, wysoka kultura osobista
- umiejętność zarządzania eskalacjami i transition management znajomość SAP oraz Salesforce, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość obsługi MS Office Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing). Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta. Znajomość j. angielskiego B2 oraz j.tureckiego C2 jest wymagana ze względu na międzynarodowy charakter pracy (m.in. kontakt z oddziałem tureckim).
Inne wymagania:
umiejętność zarządzania eskalacjami i transition management znajomość SAP oraz Salesforce, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość obsługi MS Office Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing). Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta. Znajomość j. angielskiego B2 oraz j.tureckiego C2 jest wymagana ze względu na międzynarodowy charakter pracy (m.in. kontakt z oddziałem tureckim).
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Sala C
Nr telefonu:
717701668
Wymagane dokumenty:
Brak danych.