SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 10 966,80 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/4297

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 10 966,8 PLN
Wynagrodzenie nie niższe niż 10966,80 PLN brutto.

Zakres obowiązków:
- monitorowanie list zadań obsługi klienta, zarządzanie przypadkami i rozwiązywanie problemów w określonych cyklach czasowych, aby spełnić Umowy o Poziomie Usług (SLA).
- przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i wskaźników jakościowych oraz dostarczanie tych raportów zespołom biznesowym w celu zapewnienia widoczności procesu od początku do końca.
- zapewnienie efektywnej obsługi reklamacji klientów oraz identyfikowanie możliwości poprawy jakości danych i skrócenia czasu cyklu.
- koordynowanie różnych działań, odpowiadanie na pytania związane z biznesem i procesami oraz zapewnianie wsparcia szkoleniowego i wdrożeniowego przed i/lub po uruchomieniu.
- obsługa złożonych transakcji, procesów oraz zapewnianie szkoleń i wsparcia.
Godziny pracy 8:00 - 16:00.
Umowa o pracę na czas nieokreślony.


Miejsce pracy:
Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
  • znajomość obsługi MS Office, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • umiejętność zarządzania eskalacjami i transition management znajomość SAP oraz Salesforce, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość obsługi MS Office Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing). Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta. Znajomość j. angielskiego B2 oraz j.tureckiego C2 jest wymagana ze względu na międzynarodowy charakter pracy (m.in. kontakt z oddziałem tureckim).


Inne wymagania:
umiejętność zarządzania eskalacjami i transition management znajomość SAP oraz Salesforce, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość obsługi MS Office Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing). Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta. Znajomość j. angielskiego B2 oraz j.tureckiego C2 jest wymagana ze względu na międzynarodowy charakter pracy (m.in. kontakt z oddziałem tureckim).

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Sala C

Nr telefonu:
717701668

Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Dodano: 16.11.2024, 03:18
ID ogłoszenia: 84429
Udostępnij:
Dodano: 16.11.2024, 03:18
ID ogłoszenia: 84429

Zobacz inne oferty

Do góry