StPr/24/3006
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 900 do 5 300 PLN
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników tworzenie, aktualizacja i archiwizacja akt osobowych, umów o pracę, aneksów i innych dokumentów;
- Kontrola czasu pracy monitorowanie absencji, rozliczanie urlopów, zwolnień lekarskich, nadgodzin oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy;
- Obsługa spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi, w tym: zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych, wypełnianie formularzy ZUS ZUA, ZZA, ZCNA itp., przygotowywanie i wysyłka deklaracji ZUS DRA oraz innych niezbędnych dokumentów w systemie PUE ZUS, wyliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, FGŚP oraz ich terminowe przekazywanie do ZUS, zgłaszanie zdarzeń ubezpieczeniowych wypełnianie dokumentacji do ZUS w przypadku choroby, macierzyństwa, świadczeń rehabilitacyjnych itp., wsparcie pracowników w zakresie świadczeń ZUS informowanie o przysługujących świadczeniach, pomoc w wypełnianiu dokumentów;
- Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i rozwiązaniem stosunku pracy przygotowanie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
- Sporządzanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi;
- Przygotowywanie dokumentacji do kontroli i audytów zapewnienie kompletności dokumentacji do kontroli zewnętrznych, takich jak ZUS, PIP czy audyt wewnętrzny;
- Wsparcie w opracowywaniu procedur kadrowych i finansowych opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych regulaminów, procedur dotyczących wynagrodzeń i świadczeń;
- Prowadzenie komunikacji z pracownikami odpowiadanie na zapytania dotyczące wynagrodzeń, czasu pracy, zasad kadrowych i finansowych;
- Obsługa spraw związanych z ZFŚS, PPK i MKZP;
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i przepisach podatkowych;
- Obsługa kasy, w szczególności: obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie wpłat i realizacja wypłat dla pracowników lub klientów, rejestracja operacji kasowych, bilansowanie stanu gotówki, sporządzanie raportów kasowych, kontrola prawidłowości obiegu gotówki, bieżące monitorowanie stanu kasy i zapobieganie nieprawidłowościom, realizowanie wpłat do banku, zamawianie gotówki w razie potrzeby, realizacja przelewów;
Miejsce pracy:
KRAŃCOWA 106, 20-320 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
DZIELNICOWY DOM KULTURY "BRONOWICE"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: związane z finansami/rachunkowością lub zarządzaniem zasobami ludzkimi
- zawód: Specjalista do spraw kadr
- Poziom wykształcenia: - wyższe lub w trakcie studiów (w trybie zaocznym) związane z finansami/rachunkowością lub zarządzaniem zasobami ludzkimi. Umiejętności: - Biegła znajomość programu Płatnik ZUS. - Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub pokrewnym, związane z finansami/rachunkowością lub zarządzaniem zasobami ludzkimi; - Co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości i kadr w pracy o zbliżonym zakresie obowiązków; - Posiadanie szerokiej wiedzy i umiejętności w zakresie przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych; - Umiejętność obsługi programów biurowych, księgowych i kadrowych (mile widziana znajomość programu COMARCH ERP Otpima oraz Apache OpenOffice); - Bardzo dobra organizacja pracy i duża samodzielność; - Umiejętność pracy w zespole; - Mile widziane doświadczenie w obsłudze kasowej; - Posiadanie aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Doświadczenie zawodowe (okres) minimum dwuletniego doświadczenia w pracy o zbliżonym zakresie obowiązków warunek konieczny,
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia: - wyższe lub w trakcie studiów (w trybie zaocznym) związane z finansami/rachunkowością lub zarządzaniem zasobami ludzkimi. Umiejętności: - Biegła znajomość programu Płatnik ZUS. - Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub pokrewnym, związane z finansami/rachunkowością lub zarządzaniem zasobami ludzkimi; - Co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości i kadr w pracy o zbliżonym zakresie obowiązków; - Posiadanie szerokiej wiedzy i umiejętności w zakresie przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych; - Umiejętność obsługi programów biurowych, księgowych i kadrowych (mile widziana znajomość programu COMARCH ERP Otpima oraz Apache OpenOffice); - Bardzo dobra organizacja pracy i duża samodzielność; - Umiejętność pracy w zespole; - Mile widziane doświadczenie w obsłudze kasowej; - Posiadanie aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Doświadczenie zawodowe (okres) minimum dwuletniego doświadczenia w pracy o zbliżonym zakresie obowiązków warunek konieczny,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Buczek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. CV 2. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail