SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO-KADROWYCH

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO-KADROWYCH

Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 600 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Zakres obowiązków:
-Koordynacja obiegu dokumentacji księgowej i kadrowej w ramach instytucji i jej filii.
-Naliczanie wynagrodzeń z zakresu umów cywilnoprawnych.
-Dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji w zakresie ZUS, PDOF i GUS.
-Sporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik.
-Obsługa kadrowa pracowników (m.in. prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczanie urlopów i delegacji, prowadzenie ewidencji czasu pracy ).
-Obsługa pracowniczych planów kapitałowych.
-Sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia oraz GUS: Z-03, Z-05, Z-06, itp.
-Obsługa kasy DDK zgodnie z aktualnymi procedurami i regulaminami.
-Sprzedaż oraz obsługa kasowa zajęć i wydarzeń oferowanych przez instytucję.
-Obsługa Platformy DDK.
-Bieżąca współpraca z Klientem.

Miejsce pracy: KRAŃCOWA 106, 20-320 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca: DZIELNICOWY DOM KULTURY "BRONOWICE"
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: związane z finansami/rachunkowością lub zarządzaniem zasobami ludzkimi
  • zawód: Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
  • wykształcenie: wyższe lub w trakcie studiów (w trybie zaocznym) związane z finansami/rachunkowością lub zarządzaniem zasobami ludzkimi. Umiejętności: 1. Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych, 2. Praktyczna znajomość zagadnień księgowych, kadrowych oraz obowiązujących przepisów prawnych, podatkowych. 3. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office 4. Mile widziana znajomość obsługi programu COMARCH Optima. 5. Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, ZFŚS 6. Mile widziane doświadczenie w tworzeniu procedur, regulaminów, instrukcji. 7. Komunikatywność 8. Inicjatywa, zaangażowanie, sumienność 9. Organizacja własnego stanowiska pracy oraz dynamizm w działaniu 10. Umiejętność pracy pod presją czasu, energiczna 12. Dobrze rozwiniętych umiejętności interpersonalnych. 13. Dużej samodzielności. 14. Wysokiej kultury osobistej. 15. Nastawienia na rozwiązania i realizację celów 16. Nastawienie na rozwój kompetencji. 17. Praca na oferowanym stanowisku wymaga dyspozycyjności nie tylko w standardowych godzinach pracy, ale również w dni oraz w czasie organizacji wydarzeń kulturalnych (sprzedaż biletów, usług) . W związku z tym, kandydaci muszą być gotowi do pracy w wieczory, weekendy oraz dni świąteczne, w zależności od harmonogramu i potrzeb organizacji. Doświadczenie zawodowe (okres) minimum dwuletniego doświadczenia w pracy o zbliżonym zakresie obowiązków warunek konieczny.


Inne wymagania:
wykształcenie: wyższe lub w trakcie studiów (w trybie zaocznym) związane z finansami/rachunkowością lub zarządzaniem zasobami ludzkimi. Umiejętności: 1. Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych, 2. Praktyczna znajomość zagadnień księgowych, kadrowych oraz obowiązujących przepisów prawnych, podatkowych. 3. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office 4. Mile widziana znajomość obsługi programu COMARCH Optima. 5. Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, ZFŚS 6. Mile widziane doświadczenie w tworzeniu procedur, regulaminów, instrukcji. 7. Komunikatywność 8. Inicjatywa, zaangażowanie, sumienność 9. Organizacja własnego stanowiska pracy oraz dynamizm w działaniu 10. Umiejętność pracy pod presją czasu, energiczna 12. Dobrze rozwiniętych umiejętności interpersonalnych. 13. Dużej samodzielności. 14. Wysokiej kultury osobistej. 15. Nastawienia na rozwiązania i realizację celów 16. Nastawienie na rozwój kompetencji. 17. Praca na oferowanym stanowisku wymaga dyspozycyjności nie tylko w standardowych godzinach pracy, ale również w dni oraz w czasie organizacji wydarzeń kulturalnych (sprzedaż biletów, usług) . W związku z tym, kandydaci muszą być gotowi do pracy w wieczory, weekendy oraz dni świąteczne, w zależności od harmonogramu i potrzeb organizacji. Doświadczenie zawodowe (okres) minimum dwuletniego doświadczenia w pracy o zbliżonym zakresie obowiązków warunek konieczny.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Małgorzata Buczek

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
1. CV, 2. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę, 3. dokumenty potwierdzające staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw kadrowych (kserokopie), 4. dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (kserokopie), 5. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, 7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 600 PLN
CBOP
Dodano: 10.10.2024, 09:10
ID ogłoszenia: 19488
Udostępnij:
Dodano: 10.10.2024, 09:10
ID ogłoszenia: 19488

Zobacz inne oferty

4 300 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Środa Śląska
4 300 PLNbrutto
Dodano: 10 min temu
28,10 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Wierzchosławice
28,10 PLNbrutto
Dodano: 10 min temu
5 100 - 6 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wrocław
5 100 - 6 000 PLNbrutto
Dodano: 10 min temu
28,10 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Ujeździec Mały
28,10 PLNbrutto
Dodano: 10 min temu
7 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Trzebnica
7 000 PLNbrutto
Dodano: 10 min temu
Do góry