StPr/25/0656
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 do 9 000 PLN
pracodawca oferuje pracę w innowacyjnej i stabilnej organizacji o płaskiej strukturze, możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, możliwość przystąpienia do programu Multisport / Medicover Sport, możliwość wyboru ubezpieczenia grupowego, prywatną opiekę medyczną.
Zakres obowiązków:
Sporządzanie listy płac. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, zakładanie i prowadzenie akt osobowych. Sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych. Monitorowanie ważności szkoleń BHP, badań okresowych, końca umów terminowych. Rejestracja zdarzeń w systemie (tj. zwolnienia lekarskie, zmiany w danych osobowych, wnioski urlopowe, badania okresowe, przeszeregowania). Przygotowanie dokumentów pracowniczych (zaświadczenia o zarobkach i o zatrudnieniu, inne druki kadrowe) dla byłych i obecnych Pracowników. Obsługa PFRON, GUS i innych instytucji zewnętrznych. Kreowanie nowych wartości i rozwiązań optymalizujących proces. Praca od poniedziałku do piątku, w zakresie godzin 7-17.
Miejsce pracy:
Czaple 100, 80-298 Czaple, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Pracodawca:
TERMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki Ekonomia, Księgowość, Administracja, Kadry i Płace), doświadczenie w zakresie obsługi kadrowo-płacowej, bardzo dobra znajomość przepisów, umiejętność obsługi programów pakietu MS Office, znajomość systemów ERP, doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców, znajomości języka angielskiego, mile widziane: znajomość języka rosyjskiego, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz działań korygujących, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole, dynamizm w działaniu, nastawienie na realizację celu. Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym w spółce o profilu produkcyjnym, aktywny udział w procesie zamknięcia okresów sprawozdawczych, znajomość programu Microsoft Dynamics AX 2012.
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki Ekonomia, Księgowość, Administracja, Kadry i Płace), doświadczenie w zakresie obsługi kadrowo-płacowej, bardzo dobra znajomość przepisów, umiejętność obsługi programów pakietu MS Office, znajomość systemów ERP, doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców, znajomości języka angielskiego, mile widziane: znajomość języka rosyjskiego, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz działań korygujących, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole, dynamizm w działaniu, nastawienie na realizację celu. Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym w spółce o profilu produkcyjnym, aktywny udział w procesie zamknięcia okresów sprawozdawczych, znajomość programu Microsoft Dynamics AX 2012.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
607 451 901
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail