SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Gdański Urząd Pracy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
7 000 - 9 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0656

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 000 do 9 000 PLN
pracodawca oferuje pracę w innowacyjnej i stabilnej organizacji o płaskiej strukturze, możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, możliwość przystąpienia do programu Multisport / Medicover Sport, możliwość wyboru ubezpieczenia grupowego, prywatną opiekę medyczną.

Zakres obowiązków:
Sporządzanie listy płac. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, zakładanie i prowadzenie akt osobowych. Sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych. Monitorowanie ważności szkoleń BHP, badań okresowych, końca umów terminowych. Rejestracja zdarzeń w systemie (tj. zwolnienia lekarskie, zmiany w danych osobowych, wnioski urlopowe, badania okresowe, przeszeregowania). Przygotowanie dokumentów pracowniczych (zaświadczenia o zarobkach i o zatrudnieniu, inne druki kadrowe) dla byłych i obecnych Pracowników. Obsługa PFRON, GUS i innych instytucji zewnętrznych. Kreowanie nowych wartości i rozwiązań optymalizujących proces. Praca od poniedziałku do piątku, w zakresie godzin 7-17.

Miejsce pracy:
Czaple 100, 80-298 Czaple, powiat: kartuski, woj: pomorskie

Pracodawca:
TERMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki Ekonomia, Księgowość, Administracja, Kadry i Płace), doświadczenie w zakresie obsługi kadrowo-płacowej, bardzo dobra znajomość przepisów, umiejętność obsługi programów pakietu MS Office, znajomość systemów ERP, doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców, znajomości języka angielskiego, mile widziane: znajomość języka rosyjskiego, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz działań korygujących, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole, dynamizm w działaniu, nastawienie na realizację celu. Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym w spółce o profilu produkcyjnym, aktywny udział w procesie zamknięcia okresów sprawozdawczych, znajomość programu Microsoft Dynamics AX 2012.


Inne wymagania:
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki Ekonomia, Księgowość, Administracja, Kadry i Płace), doświadczenie w zakresie obsługi kadrowo-płacowej, bardzo dobra znajomość przepisów, umiejętność obsługi programów pakietu MS Office, znajomość systemów ERP, doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców, znajomości języka angielskiego, mile widziane: znajomość języka rosyjskiego, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz działań korygujących, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole, dynamizm w działaniu, nastawienie na realizację celu. Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym w spółce o profilu produkcyjnym, aktywny udział w procesie zamknięcia okresów sprawozdawczych, znajomość programu Microsoft Dynamics AX 2012.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
607 451 901

E-mail:
[email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 23.01.2025, 05:01
ID ogłoszenia: 123747
Wynagrodzenie
7 000 - 9 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 23.01.2025, 05:01
ID ogłoszenia: 123747

Zobacz inne oferty

4 300 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Międzyrzecz
4 300 złbrutto
Dodano: 4 min temu
Nowe

ŚLUSARZ

4 800 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Borowina
4 800 złbrutto
Dodano: 4 min temu
6 500 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Jasień
6 500 złbrutto
Dodano: 4 min temu
4 740 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Lubomyśl
4 740 złbrutto
Dodano: 4 min temu
6 000 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Lubsko
6 000 złbrutto
Dodano: 4 min temu
Do góry