Sporządznie i księgowanie w okresach miesięcznych rejestru dochodów: w tym abonamentów i rozliczanie biletów. Sporządzanie rejestru dowodów różnych (z pominięciem wynagrodzeń). Rozliczanie praw autorskich ZAiKS. Prowadzenie ewidencji księgowej w tym: bieżące księgowanie w księgach rachunkowych na kontach analitycznych i syntetycznych oraz ich zamykanie i uzgadnianie w okresach miesięcznych dla celów sprawozdawczości, rozliczeń podatkowych i analizy, bieżąca kontrola prawidłowości i przebiegu operacji księgowych oraz w razie stwierdzenia nieprawidłowości sporządzenie stosownych korekt. Przygotowywanie danych z poszczególnych działów niezbędnych do planowania. Sporządzanie w okresach miesięcznych sprawozdań statystycznych, informacji i meldunków o sytuacji finasowej instytucji. Prowadzenie rejestrów zagranicznych środków pieniężnych na rachunkach bieżących oraz lokat dokonując wyceny po kursie obowiązujacym w banku prowadzącym rachunki bankowe. Prowadzenie ewidencji księgowej dla celów podatku VAT, rozliczanie oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT zgodnie z obowiązującą ustawą o podatku VAT oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Archiwizowanie i przechowywanie właściwie zabezpieczonych dokumentów w ramach zajmowanego stanowiska oraz przekazywanie ich do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Analizowanie na bieżąco przepisów prawnych i stosowanie ich na swoim stanowisku pracy - pełna odpowiedzialność za nieznajomość przepisów prawnych oraz za prawidłowe wykonywanie innych czynności wynikających z poleceń służbowych przełożonych.
Miejsce pracy: Juliusza Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Pracodawca: Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Wymagania:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości. Dobra znajomość obsługi komputera (mile widziana znajomość obsługi programu Symfonia), komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, nastawienie na osiąganie założonych celów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Bałuka
Nr telefonu:
501 674 377
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Umowa na zastępstwo z możliwością przedłużenia i/lub awansu. Wysokość wynagrodzenia (brutto): od 5 300 zł płaca zasadnicza + dodatek za staż pracy + inne. Praca zgodna z regulaminem Pracy oraz harmonogramem.