Zakres obowiązków:
- prowadzenie ksiąg handlowych w systemie INSERT GT
- uzgadnianie, weryfikacja i analiza kont księgowych,
- zamykanie miesiąca oraz udział w analizowaniu miesięcznych wyników,
- udział w przygotowaniu sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych,
- prace związane z obiegiem i weryfikacją dokumentów księgowych,
- kontrola rejestrów VAT oraz przygotowywanie danych do pliku JPK,
- weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym,
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej (wynagrodzenia, ZUS itp.)
- kontakt z urzędami i Klientami,
Miejsce pracy: ARMII KRAJOWEJ 24C, 58-302 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Pracodawca: Biuro Podatkowo Księgowe FINANS sp. z oo
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Typ propozycji: praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)
- komputerowy system finansowo-księgowy przedsiębiorstw, Obsługa księgowo-finansowa, Znajomość zagadnień księgowych (podstawy rachunkowości, rachunkowość z elementami etyki zawodowej, zagadnienia z prawa podatkowego), samodzielny księgowy-bilansista
- - praktyczna znajomość aktualnych regulacji podatkowych, ZUS, prawa pracy, - wykształcenie średnie lub wyższe, - kilkuletnie doświadczenie w księgowości na podobnym stanowisku lub z podobnym zakresem obowiązków, - praktyczna znajomość aktualnych regulacji podatkowych, ZUS, prawa pracy, - gotowość do uczenia się i aktualizacji wiedzy, - mile widziana znajomość programu INSERT, Saldeo, - dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel, Płatnik
Inne wymagania:
- praktyczna znajomość aktualnych regulacji podatkowych, ZUS, prawa pracy, - wykształcenie średnie lub wyższe, - kilkuletnie doświadczenie w księgowości na podobnym stanowisku lub z podobnym zakresem obowiązków, - praktyczna znajomość aktualnych regulacji podatkowych, ZUS, prawa pracy, - gotowość do uczenia się i aktualizacji wiedzy, - mile widziana znajomość programu INSERT, Saldeo, - dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel, Płatnik
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Bober
Nr telefonu:
607218546
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Godzina zakończenia pracy: 16:00 Praca na okres próbny: 3 miesięczny okres próbny, czas nieokreślony.