StPr/25/7831
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
praca na czas określony - docelowo czas nieokreślony.
Zakres obowiązków:
- Księgowanie przychodów i rozchodów materiałowych ilościowo-wartościowych na podstawie dokumentów księgowych.
- rozliczanie wartości artystycznych – sporządzanie księgi na poszczególne spektakle, ewidencja przychodów i rozchodów,
- prowadzenie ewidencji pozabilansowych środków trwałych (o wartości poniżej 10.000,- zł),
- ewidencja programów i innych artykułów przeznaczonych do sprzedaży (sklepik) i uzgadnianie ich stanu,
- rejestrowanie faktur sprzedaży w zeszytach „rejestr faktur” i kontrola terminów zapłaty,
- wprowadzanie i księgowanie kasy biletowej na podstawie raportów z Biura obsługi widzów,
- generowanie raportów podsumowujących i zestawień zbiorczych na koniec każdego miesiąca z kasy biletowej, oraz wszystkich potrzebnych załączników,
- przygotowywanie raportów itp.
Praca w godzinach: 8-16.
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 15, 80-219 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- obsługa komputera - pakiet programów office, komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, organizacja pracy własnej
- praktyczna znajomość i sprawna obsługa programów finansowo-księgowych (mile widziany ENOVA), inne: - wykształcenie średnie (mile widziane ekonomia/finanse/rachunkowość), - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, - praktyczna znajomość i sprawna obsługa programów finansowo-księgowych (mile widziany ENOVA), - dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie arkusza kalkulacyjnego MS Excel), - odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność.
Inne wymagania:
praktyczna znajomość i sprawna obsługa programów finansowo-księgowych (mile widziany ENOVA), inne: - wykształcenie średnie (mile widziane ekonomia/finanse/rachunkowość), - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, - praktyczna znajomość i sprawna obsługa programów finansowo-księgowych (mile widziany ENOVA), - dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie arkusza kalkulacyjnego MS Excel), - odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Hałuszczak
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail