StPr/25/0133
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Dekretowanie i księgowanie dokumentów;
Weryfikacja poprawności i klasyfikacji kosztów,
Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych;
Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami;
Wstępne przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych;
Współpraca z zespołem księgowym.
Miejsce pracy:
NOWOWIEJSKA 52A, 28-400 Pińczów, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
REGESTA Spółka Akcyjna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- znajomość księgowości
- [Umiejętność 2] : Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego [Umiejętność 1] : Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości - wymóg konieczny,
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego [Umiejętność 1] : Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości - wymóg konieczny,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Kobus
Nr telefonu:
519397265
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon