SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 550 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0600

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 550 PLN

Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości. Księgowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych. Księgowanie rozliczeń międzyokresowych. Przygotowywanie poleceń przelewów. Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT. Współpraca przy sprawozdaniach okresowych. Udział w tworzeniu wewnętrznych raportów. Analiza i uzgodnienia kont rozrachunkowych, wynikowych i bilansowych. Zastępowanie głównego księgowego w przypadku jego nieobecności

Miejsce pracy:
Targowa 18, 37-464 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie

Pracodawca:
Spółdzielnia Inwalidów "ZRYWPOL"

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe, min. 3 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty, bardzo dobra praktyczna umiejętność zastosowania zagadnień ustawy o rachunkowości i obowiązujących przepisów podatkowych, zdolność pełnienia zastępstwa głównego księgowego w przypadku jego nieobecności.


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe, min. 3 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty, bardzo dobra praktyczna umiejętność zastosowania zagadnień ustawy o rachunkowości i obowiązujących przepisów podatkowych, zdolność pełnienia zastępstwa głównego księgowego w przypadku jego nieobecności.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Grażyna Predko

Wymagane dokumenty:
Należy zgłaszać się osobiście do pracodawcy.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Dodano: 31.10.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 343685
Udostępnij:
Dodano: 31.10.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 343685

Zobacz inne oferty

Do góry