StPr/24/2332
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie rejestru najemców i uzytkowników lokali, ustalanie wymiiaru opłat, comiesięczne wystawianie faktur VATużytkownikom, wysyłanie wymiarów opłati faktur drogą elektroniczną, wystawianie faktur korygującychz tytułu rozliczeń wody i podgrzania wody dla lokali użytkowych w budynkach mieszkalnych, drukowanie miesiecznych zestawień dotyczących wystawiania faktur VAT oraz rachunków uproszczonych, prowadzenie windykacji nalleżności wobec Spółdzielni , sporządzanie comiesięcznej informacji statystycznej dotycżacej dłuzników z lokali mieszkalnych i użytkowych, wystawianie zaświadczeń dla lokali z odrębną własnością do notariusza, szczegółowy zakres obowiązków znajuje się na stonie www.naszdom-koszalin.pl
Miejsce pracy:
75-610 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Koszalińska Spółdzielnia Mieszkaniowa "NASZ DOM"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- wykształcenie średnie lub wyższe, min. 5 lat doświadczenia w pracy w księgowości, łatwość budowania relacji interpersonalnych, komunikatywność
Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe, min. 5 lat doświadczenia w pracy w księgowości, łatwość budowania relacji interpersonalnych, komunikatywność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dodatkowe praca w godz. pon. - śr. 7:00 -15:00 , czw. 7:00- 17:00, pt. 7:00- 13:00, szczegółowe informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie: www.naszdom.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail