StPr/25/1620
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie rejestru najemców i użytkowników lokali, ustalanie wymiaru opłat zgodnie z planem gospodarczym oraz zakładanie nowych kont opłat, comiesięczne wystawianie i wysyłanie faktur VAT użytkownikom najemcom lokali użytkowych, wysyłanie wymiarów opłat i faktur drogą elektroniczną, wystawianie faktur korygujących z tytułu rozliczeń wody i podgrzania wody dla lokali użytkowych w budynkach mieszkalnych, drukowanie miesięcznych zestawień dotyczących wystawionych faktur VAT oraz rachunków uproszczonych, prowadzenie windykacji należności wobec Spółdzielni zgodnie z przyjętymi Zasadami windykacji, szczegółowy zakres obowiązków znajuje się na stonie www.naszdom-koszalin.pl
Miejsce pracy:
75-610 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Koszalińska Spółdzielnia Mieszkaniowa "NASZ DOM"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- wykształcenie średnie lub wyższe, min. 5 lat doświadczenia w pracy w księgowości, łatwość budowania relacji interpersonalnych, komunikatywność
Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe, min. 5 lat doświadczenia w pracy w księgowości, łatwość budowania relacji interpersonalnych, komunikatywność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dodatkowe praca w godz. pon. - śr. 7:00 -15:00 , czw. 7:00- 17:00, pt. 7:00- 13:00, szczegółowe informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie: www.naszdom.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - szczegółowe informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie: www.naszdom.pl