SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI  [ROME.OK.1102-02/2025]

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI [ROME.OK.1102-02/2025]

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0311

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze: od 5000 zł/brutto + wysługa lat + premia regulaminowa (20% wynagrodzenia zasadniczego). Praca na umowę o pracę na początek na czas okreslony min. 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie: https://metiskatowice-bip.slaskie.pl/nabor-pracownikow/konkurs-na-wolne-stanowisko-pracy-specjalista-ds-ksiegowosci-1.html
- Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny Metis, 40-530 Katowice, ul. Drozdów 17 i 21
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Specjalista ds. księgowości
- Termin składania ofert: 17 lutego 2025 r.
- Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
- Wymiar etatu: pełny etat
- Zakres wykonywanych zdań: Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej wydzielonego rachunku dochodów jednostki. Przestrzeganie terminów płatności zobowiązań i ściągania należności. Księgowanie operacji finansowych zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem rachunkowym wszelkich dokumentów finansowych, wstępna kontrola ich legalności. Kompletowanie i dekretacja dokumentów księgowych (wyciągów bankowych i poleceń księgowania, faktur). Uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych oraz sporządzanie wydruków: obroty miesiąca, zestawienia obrotów i sald, dzienniki. Opracowywanie materiałów do sprawozdań i bilansu, a także pomoc przy sporządzaniu planu finansowego. Prowadzenie dokumentacji podatku VAT, sporządzanie deklaracji (VAT-7, VAT-UE, rejestr sprzedaży i zakupu). Bieżąca analiza wykorzystania środków budżetowych w stosunku do planu. Rozliczanie delegacji służbowych. Rozliczanie inwentaryzacji. Pomoc w przygotowaniu planów finansowych. Obsługa elektronicznego programu bankowego. Wystawianie faktur sprzedaży. Uczestniczenie w sporządzaniu wymaganych sprawozdań finansowych, budżetowych oraz deklaracji podatkowych, Inne czynności wyznaczone przez Głównego Księgowego i Dyrektora w zakresie pracy działu.
- Oferujemy: pracę w przyjaznym zespole; możliwość rozwoju zawodowego; możliwość korzystania z wachlarza świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; stanowisko pracy wyposażone w nowoczesne urządzenia; stabilne zatrudnienie; nagrody jubileuszowe; premia regulaminowa; dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 13-tka; ruchomy czas pracy; możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie; karta MultiSport; możliwość samorealizacji przy wykonywaniu nowych zadań.
- Warunki pracy: Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie szkodliwych warunków pracy. Na stanowisku pracy występują obciążenia narządu wzroku, układu mięśniowo-szkieletowego (praca przy komputerze), stres. Istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych . Brak podjazdów dla niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości.
- Godzina pracy: 7:30-15:30.

Miejsce pracy:
Drozdów 17 i 21, 40-530 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Pracodawca:
REGIONALNY OŚRODEK METODYCZNO-EDUKACYJNY METIS W KATOWICACH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Posiadająca znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego. Wykształcenie: spełnia jeden z poniższych warunków: WARUNEK 1 - ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letni staż w księgowości. WARUNEK 2 - ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 letni staż w księgowości. WARUNEK 3 - jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów. WARUNEK 4 - posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW I USTAW: posiada znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych; ustawy o podatku od towarów i usług; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; znajomość rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej; znajomość ustawy Prawo Oświatowe; znajomość ustawy o finansowaniu zadań oświatowych; znajomość ustawy Karty nauczyciela; znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość ustawy o ochronie danych osobowych; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżet owej; znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej; umiejętność wykonywania sprawozdań, opracowań, planów, zestawień wg potrzeb. PREDYSPOZYCJE I KOMPETENCJE: znajomość obsługi komputera, znajomość obsługi sprzętu biurowego w tym kserokopiarki, skanera, drukarki, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word); zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii; umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu; umiejętność podejmowania decyzji; dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość; łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność; dobra organizacja pracy; kreatywność. OŚWIADCZENIA: obywatelstwo polskie; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych; brak skazania za przestępstwo popełnione umyślnie; nieposzlakowana opinia; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. WYMAGANIA DODATKOWE: doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu projektów finansowanych ze środków unijnych; doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej; podstawowa znajomość prawa zamówień publicznych; znajomość obsługi programu Vulcan Finanse; znajomość obsługi programów Sigma, Bestia; znajomość obsługi programu PŁATNIK.


Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Posiadająca znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego. Wykształcenie: spełnia jeden z poniższych warunków: WARUNEK 1 - ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letni staż w księgowości. WARUNEK 2 - ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 letni staż w księgowości. WARUNEK 3 - jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów. WARUNEK 4 - posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW I USTAW: posiada znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych; ustawy o podatku od towarów i usług; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; znajomość rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej; znajomość ustawy Prawo Oświatowe; znajomość ustawy o finansowaniu zadań oświatowych; znajomość ustawy Karty nauczyciela; znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość ustawy o ochronie danych osobowych; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżet owej; znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej; umiejętność wykonywania sprawozdań, opracowań, planów, zestawień wg potrzeb. PREDYSPOZYCJE I KOMPETENCJE: znajomość obsługi komputera, znajomość obsługi sprzętu biurowego w tym kserokopiarki, skanera, drukarki, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word); zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii; umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu; umiejętność podejmowania decyzji; dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość; łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność; dobra organizacja pracy; kreatywność. OŚWIADCZENIA: obywatelstwo polskie; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych; brak skazania za przestępstwo popełnione umyślnie; nieposzlakowana opinia; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. WYMAGANIA DODATKOWE: doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu projektów finansowanych ze środków unijnych; doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej; podstawowa znajomość prawa zamówień publicznych; znajomość obsługi programu Vulcan Finanse; znajomość obsługi programów Sigma, Bestia; znajomość obsługi programu PŁATNIK.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Beata Daniek

Nr telefonu:
32-209-53-12

Wymagane dokumenty:
- Więcej informacji na stronie: https://metiskatowice-bip.slaskie.pl/nabor-pracownikow/konkurs-na-wolne-stanowisko-pracy-specjalista-ds-ksiegowosci-1.html WYMAGANE DOKUMENTY: - podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem wraz z adresem do korespondencji i numerem telefonu kontaktowego, - CV własnoręcznie podpisane uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej wraz z listem motywacyjnym, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, staż pracy (świadectwa pracy) i doświadczenie zawodowe, - oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku (do pobrania), - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania), - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli występuje), - zaświadczenie o niekaralności (w razie zatrudnienia). Kserokopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem". SPOSÓB SKŁADANIA APLIKACJI: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w dziale kadr ROM-E "Metis" w Katowicach, ul. Drozdów 17 i 21 lub przesłać drogą pocztową do dnia 17.02.2025 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do Placówki) w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska oraz adresem zwrotnym i dopiskiem "Nie otwierać - KONKURS NA WOLNE STANOWISKO PRACY Specjalista ds. księgowości." W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do jednostki. POZOSTAŁE INFORMACJE: Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania aplikacji drogą elektroniczną. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Dokumenty, złożone poza toczącymi się procedurami rekrutacyjnymi, oferty dostarczone w niepoprawnie opisanych kopertach nie będą rozpatrywane. Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie, referencje z poprzednich miejsc pracy. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze. Złożonych dokumentów Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny Metis w Katowicach nie odsyła. Oferty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATA DO PRACY W związku z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) informujemy, że: - administratorem danych jest Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny Metis w Katowicach z siedzibą wKatowicach, przy ul. Drozdów 17 i 21, NIP 9542246469, REGON: 272881923. Tel.: 32209 53 12, email [email protected]; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie ciążącego na administratorze obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z art. 221 §1-2, ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2022r. poz. 1510 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. opracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 530) - wskazane przepisy obligują Panią/Pana do podania danych, jeśli jednak Pani/Pan odmówi ich podania, wkonsekwencji odrzucimy kandydaturę; - odbiorcami Pani/Pana danych będą Minister Sprawiedliwości2 i Minister Edukacji Narodowej3 w przypadku sprawdzenia kandydata w odpowiednich rejestrach; a ponadto podmioty świadczące placówce usługi informatyczne iprawne; - dane będziemy przechowywać przez okres trzech miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji - przysługują Pani/Panu prawa: żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania, które w stosownych przypadkach przepisy mogą ograniczyć, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO (ul.Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdyby przetwarzanie danych naruszało wymienione prawa lub inne przepisy RODO; - nie będziemy podejmować wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji i profilować na podstawie danych ani przekazywać danych do odbiorców w państwach trzecich; - w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji powyższych praw może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym inspektorem ochrony danych przez e-mail: [email protected] W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w placówce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi: jest niższy niż 6%.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania ofert: 17 lutego 2025 r., Godziny : 7:00-14:00
Dodano: 04.02.2025, 04:51
ID ogłoszenia: 134172
Udostępnij:
Dodano: 04.02.2025, 04:51
ID ogłoszenia: 134172

Zobacz inne oferty

1 700 €netto
Nowe
Proseca
Hanower
1 700 €netto
Dodano: 3 godz. temu
5 100 złbrutto
Nowe
Szczecin
5 100 złbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 400 złbrutto
Nowe
Świnoujście
4 400 złbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Ustroń
4 666 złbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry