SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ŚRODKÓW TRWAŁYCH W BUDOWIE

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ŚRODKÓW TRWAŁYCH W BUDOWIE

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 7 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1434

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 7 500 PLN

Zakres obowiązków:
• prowadzenie rejestrów zakupu nie finansowych aktywów trwałych
• ewidencjonowanie dokumentów zakupu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz robót i usług związane z budową środków trwałych.
• rozliczanie nakładów środków trwałych w budowie i zakupów wartości niematerialnych i prawnych
• współpraca z działami merytorycznymi w zakresie uzgadniania nakładów rozliczania efektów – kontroluje wycenę druków OT
• prowadzenie rozrachunków z dostawcami z tytułu zakupu nie finansowych aktywów trwałych oraz okresowo uzgadnia i potwierdza sald
• wycena inwentaryzacji środków trwałych w budowie, rozliczanie wyników inwentaryzacji

Miejsce pracy:
Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Pracodawca:
ZARZĄD MORSKIEGO PORTU GDYNIA S.A.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe (może być w trakcie nauki) - gotowość do aktywnego poszerzania wiedzy - komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem - umiejętność organizacji pracy własnej - rzetelność, terminowość, systematyczność - bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office Pracodawca oferuje: - zatrudnienie na czas zastępstwa w oparciu o umowę o pracę - pakiet opieki medycznej - pakiet socjalny (dofinansowanie urlopu wypoczynkowego, karnetu sportowego, bony świąteczne, wyjazdy integracyjne i inne) - możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach Wszelkie informacje na stronie: https://www.port.gdynia.pl/o-porcie/specjalista-ds-ksiegowosci-srodkow-trwalych-w-budowie/


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe (może być w trakcie nauki) - gotowość do aktywnego poszerzania wiedzy - komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem - umiejętność organizacji pracy własnej - rzetelność, terminowość, systematyczność - bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office Pracodawca oferuje: - zatrudnienie na czas zastępstwa w oparciu o umowę o pracę - pakiet opieki medycznej - pakiet socjalny (dofinansowanie urlopu wypoczynkowego, karnetu sportowego, bony świąteczne, wyjazdy integracyjne i inne) - możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach Wszelkie informacje na stronie: https://www.port.gdynia.pl/o-porcie/specjalista-ds-ksiegowosci-srodkow-trwalych-w-budowie/

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Stankowska

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
List motywacyjny oraz CV kandydaci mogą przesyłać pocztą elektroniczną na adres: [email protected] Pracodawca skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydatów prosimy o dopisanie następujących klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, takie jak: moje zdjęcie, adres e-mail, nr telefonu, zainteresowania. Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez ZMPG S.A. Zgoda nr 1 dotycząca przetwarzania danych osobowych jest dobrowolna, nieudzielenie zgody spowodowuje nieuwzględnienie danych osobowych w procesie rekrutacji. Zgoda nr 2 udzielana na przetwarzanie danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych jest dobrowolna, jej brak spowoduje usunięcie danych po zakończeniu niniejszej rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 14.10.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 333739
Udostępnij:
Dodano: 14.10.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 333739

Zobacz inne oferty

Do góry