StPr/25/0630
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 200 do 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rachunkowości obsługiwanych jednostek wskazanych przez Dyrektora CUW,
w tym bieżące, terminowe i prawidłowe księgowanie dokumentów oraz prowadzenie, na
podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń
w porządku chronologicznym i systematycznym.
2. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, finansowej i innej wymaganej przepisami prawa
dla obsługiwanych jednostek.
3. Opracowywanie w porozumieniu z Dyrektorami obsługiwanych jednostek dokumentów
i informacji niezbędnych do sporządzenia przez Dyrektorów projektów, planów finansowych
i ich zmian.
4. Kontrola kompletności, rzetelności i prawidłowości dostarczanych przez jednostki obsługiwane
dokumentów.
5. Prowadzenie obsługi rachunków bankowych wraz z weryfikacją operacji na rachunkach oraz
zabezpieczenie środków finansowych na terminową realizację wydatków do wysokości planów
wydatków budżetowych.
6. Obsługa finansowo-księgowa jednostek obsługiwanych.
7. Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych oraz
pozostałej dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw.
8. Okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów
i pasywów.
9. Rozliczanie inwentaryzacji aktywów i pasywów.
10. Wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego.
11. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy realizacji zadań.
12. Sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży oraz cząstkowej deklaracji VAT, odprowadzanie
podatku VAT.
Miejsce pracy:
Teofila Noniewicza 83, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Pracodawca:
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 3)
- Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem ust. VI pkt 5 niniejszego ogłoszenia. 2. Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie rachunkowości, finansów, ekonomii, administracji, prawa lub inne uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu rachunkowości. 3. Staż pracy przy wykształceniu średnim co najmniej 3 lata pracy. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku. 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Microsoft Office. 9. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej, szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek budżetowych, prawa podatkowego (w tym podatku VAT). II. Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie w pracy na stanowiskach ds. księgowości. 2. Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów. 3. Umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia. 4. Znajomość programu komputerowego Progman Finanse Wolters Kluwer. 5. Umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, samodzielność w wykonywaniu powierzonych czynności, bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, odporność na stres. 6. Umiejętność pracy pod presją czasu. 7. Dobra komunikatywność w mowie i piśmie oraz umiejętność współpracy z różnymi podmiotami.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem ust. VI pkt 5 niniejszego ogłoszenia. 2. Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie rachunkowości, finansów, ekonomii, administracji, prawa lub inne uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu rachunkowości. 3. Staż pracy przy wykształceniu średnim co najmniej 3 lata pracy. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku. 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Microsoft Office. 9. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej, szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek budżetowych, prawa podatkowego (w tym podatku VAT). II. Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie w pracy na stanowiskach ds. księgowości. 2. Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów. 3. Umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia. 4. Znajomość programu komputerowego Progman Finanse Wolters Kluwer. 5. Umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, samodzielność w wykonywaniu powierzonych czynności, bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, odporność na stres. 6. Umiejętność pracy pod presją czasu. 7. Dobra komunikatywność w mowie i piśmie oraz umiejętność współpracy z różnymi podmiotami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Jolanta Bilewicz-Krysa
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. kwestionariusz osobowy, 2. własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 3. własnoręcznie podpisany życiorys (CV), 4. własnoręcznie podpisane: a) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, b) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), c) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych, d) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku, e) oświadczenie o nie wykonywaniu, w przypadku wyboru jego oferty, zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy, f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze o następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, 5. osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, tj. dokumentem określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. nr 64, poz. 539 z późn. zm.), 6. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, 7. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie kandydata. W przypadku pozostawania kandydata w stosunku pracy i braku świadectwa pracy za ten okres zaświadczenie o zatrudnieniu, 8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135). 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne można: składać w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 83, 16-400 Suwałki, pokój nr 604 (sekretariat CUW, piętro VI) , przesłać na adres: Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 83, 16-400 Suwałki. 2. Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko specjalisty (ds. księgowości) w Dziale księgowości i płac. Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 listopada 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w siedzibie CUW lub data wpływu przesyłki do siedziby CUW.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne można: składać w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 83, 16-400 Suwałki, pokój nr 604 (sekretariat CUW, piętro VI) , przesłać na adres: Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 83, 16-400 Suwałki. 2. Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko specjalisty (ds. księgowości) w Dziale księgowości i płac. Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 listopada 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w siedzibie CUW lub data wpływu przesyłki do siedziby CUW.

Zaloguj się przez Facebook