StPr/25/10309
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
- kontakt z przedstawicielami mediów;
- organizowanie konferencji prasowych oraz innych wydarzeń;
- dbałość o wizerunek Instytutu;
- monitorowanie mediów, zbieranie materiałów nt. Instytutu oraz pracowników występujących w jego imieniu;
- redagowanie informacji prasowych dotyczących funkcjonowania Instytutu;
- nadzór nad treściami udostępnianymi do informacji publicznej, w szczególności poprzez stronę internetową;
- prowadzenie szkoleń dla pracowników nt. kontaktów z mediami;
- prowadzenie mediów społecznościowych Instytutu;
- realizacja działań z zakresu marketingu wewnętrznego;
- współtworzenie wraz z Dyrektorem linii strategiczno-marketingowych Instytutu;
- kreowanie wizerunku Instytutu poprzez opracowywanie identyfikacji wizualnej;
- prowadzenie procedur skargowych w Instytucie, w tym: zbieranie materiałów, przygotowywanie odpowiedzi na skargi, współpraca z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta.
Miejsce pracy:
Sobieskiego 9, 02-957 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
INSTYTUT PSYCHIATRII I NEUROLOGII
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 3)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Pakiet MS Office, umiejętność pracy pod presją czasu
- Wymagania: 1. Wykształcenie wyższe (preferowane: marketing, PR, komunikacja, dziennikarstwo, zarządzanie); 2. Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze marketingu/PR; 3. Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów i inicjatyw marketingowych; 4. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, narzędzia do obsługi mediów społecznościowych); 5. Lekkie pióro i umiejętność redagowania treści; 6. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów; 7. Odpowiedzialność i dokładność; 8. Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku; 9. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Mile widziane: - doświadczenie w pracy w instytucji publicznej lub medycznej; - znajomość narzędzi graficznych (np. Canva, Adobe Photoshop/Illustrator); - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i wystąpień publicznych; - znajomość zagadnień związanych z obsługą procedur skargowych i współpracą z instytucjami nadzorującymi. Praca w godzinach: 08:00 - 16:00. Kontakt: osobisty w godzinach 08:00 - 15:00, e-mail: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: 1. Wykształcenie wyższe (preferowane: marketing, PR, komunikacja, dziennikarstwo, zarządzanie); 2. Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze marketingu/PR; 3. Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów i inicjatyw marketingowych; 4. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, narzędzia do obsługi mediów społecznościowych); 5. Lekkie pióro i umiejętność redagowania treści; 6. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów; 7. Odpowiedzialność i dokładność; 8. Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku; 9. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Mile widziane: - doświadczenie w pracy w instytucji publicznej lub medycznej; - znajomość narzędzi graficznych (np. Canva, Adobe Photoshop/Illustrator); - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i wystąpień publicznych; - znajomość zagadnień związanych z obsługą procedur skargowych i współpracą z instytucjami nadzorującymi. Praca w godzinach: 08:00 - 16:00. Kontakt: osobisty w godzinach 08:00 - 15:00, e-mail: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail