StPr/25/1272
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 2 333 do 2 500 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Organizacja i koordynacja wydarzeń MICE (spotkań, konferencji, wyjazdów integracyjnych). Przygotowanie ofert, harmonogramów i budżetów. Współpraca z klientami, dostawcami i obiektami eventowymi. Nadzór nad logistyką oraz realizacją wydarzeń na miejscu. Dbanie o jakość obsługi oraz wizerunek firmy.
Miejsce pracy:
WIEJSKA 1, 83-333 Chmielno, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Pracodawca:
HENRYK KOSTUCH U CHŁOPA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: TURYSTYKA/MARKETING
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- 1. Obsługa programu MS Office. 2. Umiejętność obsługi programów rezerwacyjno - branżowych. 3. Komunikatywność.
Inne wymagania:
1. Obsługa programu MS Office. 2. Umiejętność obsługi programów rezerwacyjno - branżowych. 3. Komunikatywność.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Magdalena Szymańska
Nr telefonu:
586940937
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie do pracy po stażu;

Zaloguj się przez Facebook