StPr/25/290
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 700 do 5 000 PLN
praca w godzinach 7:45-15:45 4 700-5 000 tys brutto+dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1.Obsługa archiwum:
- Prowadzenie i nadzorowanie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi procedurami
- Ewidencjonowanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji zgodnie z zasadami archiwizacji
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przekazywania i udostępniania dokumentacji.
2.Zamówienia publiczne:
- Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, w tym opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji warunków zamówienia oraz projektów umów
- Publikowanie ogłoszeń i informacji związanych z udzielaniem zamówień publicznych
- Prowadzenie rejestrów
-Udział w pracach komisji przetargowych oraz wsparcie formalno-prawne przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
3. Rejestry transportu:
- Prowadzenie ewidencji pojazdów oraz dokumentacji związanej z ich użytkowaniem.
- Monitorowanie terminów przeglądów technicznych, ubezpieczeń oraz innych obowiązkowych czynności związanych z eksploatacją pojazdów
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu i obsługi technicznej floty pojazdów
Miejsce pracy:
Przemysłowa 13 B, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Ośrodek Szkolenia Zawodowego
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- 1.Wykształcenie min. średnie oraz min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy z dokumentacją archiwalną będzie dodatkowym atutem) 2.Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych 3.Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe 4.Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych 5.Znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów oraz zarządzania flotą transportową 6.Bardzo dobra obsługa programów biurowych (MS Office) 7.Znajomość regulacji prawnych dotyczących ochrony danych osobowych (RODO) oraz umiejętność ich stosowania w praktyce - Mile widziany kurs specjalistyczny kancelaryjno-archiwalny I stopnia lub wykształcenie np.: Technik archiwista - Posiada cechy osobowości takie jak: umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność, skrupulatność, dobra organizacja pracy
Inne wymagania:
1.Wykształcenie min. średnie oraz min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy z dokumentacją archiwalną będzie dodatkowym atutem) 2.Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych 3.Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe 4.Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych 5.Znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów oraz zarządzania flotą transportową 6.Bardzo dobra obsługa programów biurowych (MS Office) 7.Znajomość regulacji prawnych dotyczących ochrony danych osobowych (RODO) oraz umiejętność ich stosowania w praktyce - Mile widziany kurs specjalistyczny kancelaryjno-archiwalny I stopnia lub wykształcenie np.: Technik archiwista - Posiada cechy osobowości takie jak: umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność, skrupulatność, dobra organizacja pracy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
25 758 65 66
Wymagane dokumenty:
cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7:45-15:45