StPr/25/0149
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Zakres obowiązków:
Zapewnienie kompleksowej i profesjonalnej obsługi Klientów przez system, telefon i mail. Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem. Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji. Dbanie o poprawność danych w systemie. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami. Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00; 9:00-17:00; 10:00-18:00 w cyklach tygodniowych. Praca w modelu hybrydowym (10 dni w miesiącu z biura, pozostała część z możliwością pracy z domu). Wysokość wynagrodzenia brutto 5300 zł podstawy + 1200 zł premii. Pierwsza umowa na czas określony 4 miesiące, kolejna na rok. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną.
Miejsce pracy:
Sokołowska 33, 05-806 Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
LYRECO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Poziom wykształcenia- minimum średnie. Konieczne doświadczenie w pracy biurowej, w tym w pracy z dokumentami (faktury, noty księgowe). Wymagana umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (w tym Exel), umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz umiejętność pracy w zespole. Niezbędne zaangażowanie w wykonywane obowiązki, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwój oraz stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności. Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze Obsługi Klienta. Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego. Staż pracy minimum 1 rok. OFERTA PRZEZNACZONA WYŁĄCZNIE DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- minimum średnie. Konieczne doświadczenie w pracy biurowej, w tym w pracy z dokumentami (faktury, noty księgowe). Wymagana umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (w tym Exel), umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz umiejętność pracy w zespole. Niezbędne zaangażowanie w wykonywane obowiązki, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwój oraz stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności. Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze Obsługi Klienta. Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego. Staż pracy minimum 1 rok. OFERTA PRZEZNACZONA WYŁĄCZNIE DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Zapalska
Nr telefonu:
664 067 978
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV lub skierowanie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail