StPr/25/0139
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa stacjonarnego sklepu, telefoniczna i mailowa obsługa klienta, obsługa zwrotów oraz reklamacji, odpisywanie na komentarze w social mediach, udział w akcjach promocyjnych oraz budowanie relacji z klientem na rynku lokalnym, obsługa posprzedażowa, przestrzeganie standarów jakości obsługi klienta, dbanie o wewnętrzne procedury, praca w godzinach: 7.00-15.00, 8.00-16.00, 9.00-17.00
Miejsce pracy:
Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- umiejętność pracy w zespole , dobra organizacja pracy, Obsługa komputera
- wykształcenie średnie, komunikatywność, proaktywność, inicjatywa
Inne wymagania:
wykształcenie średnie, komunikatywność, proaktywność, inicjatywa
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Krawczyk
Nr telefonu:
322978746
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
akierowanie