StPr/25/1070
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 6 200 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki
2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany rynek
3. Kontakty z kontrahentami
4. Weryfikacja należności
5. Kompletowanie i archiwizacja dokumentów
6. Przygotowywanie ofert handlowych
7. Tłumaczenie dokumentów, korespondencji, prezentacji na potrzeby klienta, innych działów Barlinek S.A i wszystkich spółek zależnych.
Miejsce pracy:
Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zorientowanie na klienta
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Karolina Szymkiewicz
Nr telefonu:
413671100
Wymagane dokumenty:
ofpr/25/1058