SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 100 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1548

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 100 PLN

Zakres obowiązków:
Rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji, wprowadzanie danych do systemów CRM, współpraca z działami: sprzedaży, logistyki, technicznym, monitorowanie satysfakcji klienta, tworzenie raportów i analiz dot. kontaktów z klientami, obsługa dokumentacji związanej z montażem, serwisem, dotacjami, obsługa telefoniczna, mailowa i bezpośrednia klientów, prowadzenie innych czynnosci administracyjnych biura, obsługa systemów fakturowania, platform grantowych, tworzenie i redagowanie pism.

Miejsce pracy:
Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: technik handlowiec, obsługa klienta.
  • - obsługa narzedzi CRM - pakiet Office - umiejętności miękkie ( komunikacja ,empatia, radzenie sobie ze stresem i presją czasu) - znajomość branży OZE - staż pracy powyżej 5 lat


Inne wymagania:
- obsługa narzedzi CRM - pakiet Office - umiejętności miękkie ( komunikacja ,empatia, radzenie sobie ze stresem i presją czasu) - znajomość branży OZE - staż pracy powyżej 5 lat

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Grzenkowicz

Nr telefonu:
586776309

Wymagane dokumenty:
CV
Dodano: 12.09.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 313300
Udostępnij:
Dodano: 12.09.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 313300

Zobacz inne oferty

Do góry