StPr/25/1548
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 100 PLN
Zakres obowiązków:
Rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji, wprowadzanie danych do systemów CRM, współpraca z działami: sprzedaży, logistyki, technicznym, monitorowanie satysfakcji klienta, tworzenie raportów i analiz dot. kontaktów z klientami, obsługa dokumentacji związanej z montażem, serwisem, dotacjami, obsługa telefoniczna, mailowa i bezpośrednia klientów, prowadzenie innych czynnosci administracyjnych biura, obsługa systemów fakturowania, platform grantowych, tworzenie i redagowanie pism.
Miejsce pracy:
Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: technik handlowiec, obsługa klienta.
- - obsługa narzedzi CRM - pakiet Office - umiejętności miękkie ( komunikacja ,empatia, radzenie sobie ze stresem i presją czasu) - znajomość branży OZE - staż pracy powyżej 5 lat
Inne wymagania:
- obsługa narzedzi CRM - pakiet Office - umiejętności miękkie ( komunikacja ,empatia, radzenie sobie ze stresem i presją czasu) - znajomość branży OZE - staż pracy powyżej 5 lat
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Grzenkowicz
Nr telefonu:
586776309
Wymagane dokumenty:
CV