StPr/25/0813
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za zapewnienie kompleksowej i profesjonalnej obsługi Klientów przez system, telefon i mail. Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem. Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji. Dbanie o poprawność danych w systemie. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami. Praca w systemie hybrydowym (10 dni w miesiącu z biura, pozostała część z możliwością pracy z domu). Praca wg. grafiku w systemie 3 zmianowym - 8-16 lub 9-17 lub 10-18 w cyklach tygodniowych. Wynagrodzenie - podstawa 5 300,00 zł + premia - 1 200,00 zł. Pierwsza umowa: od 1.10.2025 do 1.01.2026, następna od 2.01.2026 do 2.01.2027 r. Możliwość dowozu busem pracowniczym z Pruszkowa i Warszawy. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w sprawie rekrutacji.
Miejsce pracy:
Sokołowska 33, 05-806 Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
LYRECO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Poziom wykształcenia - min. średnie. Staż pracy min. rok. Uprawnienia / umiejętności - doświadczenie w pracy biurowej, w tym w pracy z dokumentami (faktury, noty księgowe), umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (w tym Excel), umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwój, stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności, mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze Obsługi Klienta, znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Oferta jest skierowana do osób posiadających aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia - min. średnie. Staż pracy min. rok. Uprawnienia / umiejętności - doświadczenie w pracy biurowej, w tym w pracy z dokumentami (faktury, noty księgowe), umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (w tym Excel), umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwój, stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności, mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze Obsługi Klienta, znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Oferta jest skierowana do osób posiadających aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
ZAPALSKA MAGDALENA
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail