SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2746

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
(wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą)

Zakres obowiązków:
Praca biurowa z zakresem obowiązków:
- Bieżąca obsługa klienta zagranicznego,
- Zarządzanie sprawami biurowymi,
- Obsługa zamówień,
- Wysyłanie ofert handlowych,
- Pozyskiwanie zamówień,
- Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami zagranicznymi,
- Organizacja wysyłek towaru,
- Wystawianie dokumentów w systemie sprzedażowym.



Miejsce pracy:
Paderewskiego 14/5, 25-000 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
GEKON PELLET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • obsługa komputera
  • Wymagania pracodawcy: - Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widzianie osoby studiujące - Dobra znajomość języka angielskiego; - Umiejętność organizacji pracy własnej, - Zaangażowanie w wykonywaną pracę; - Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; - Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; Zakres obowiązków; - Bieżąca obsługa klienta zagranicznego, - Zarządzanie sprawami biurowymi, - Obsługa zamówień, - Wysyłanie ofert handlowych, - Pozyskiwanie zamówień, - Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami zagranicznymi, - Organizacja wysyłek towaru, - Wystawianie dokumentów w systemie sprzedażowy.


Inne wymagania:
Wymagania pracodawcy: - Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widzianie osoby studiujące - Dobra znajomość języka angielskiego; - Umiejętność organizacji pracy własnej, - Zaangażowanie w wykonywaną pracę; - Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; - Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; Zakres obowiązków; - Bieżąca obsługa klienta zagranicznego, - Zarządzanie sprawami biurowymi, - Obsługa zamówień, - Wysyłanie ofert handlowych, - Pozyskiwanie zamówień, - Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami zagranicznymi, - Organizacja wysyłek towaru, - Wystawianie dokumentów w systemie sprzedażowy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
600 391 661

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - wskazany kontakt z pracodawcą; 600391661 lub na e-mail; [email protected]
Dodano: 22.11.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 354903
Udostępnij:
Dodano: 22.11.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 354903

Zobacz inne oferty

7 000 - 9 000 PLNbrutto
Nowe
Radzyń Podlaski
7 000 - 9 000 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
5 000 - 10 000 PLNbrutto
Nowe
Radzyń Podlaski
5 000 - 10 000 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
2 400 PLNbrutto
Nowe
Radzyń Podlaski
2 400 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
5 000 - 12 000 PLNbrutto
Nowe
Radzyń Podlaski
5 000 - 12 000 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 700 PLNbrutto
Nowe
Suchowola
4 700 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry