StPr/25/0285
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
[System wynagradzania] : godzinowy
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentacji przetargowych w języku angielskim oraz hiszpańskim. Przygotowywanie i organizacja wyjazdów targowych i cateringów. Nadzór nad stoiskami targowymi w Polsce i za granicą.
Miejsce pracy:
Mościska, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Prawo jazdy kat. B
- [Inne] : do pracy na powyższym stanowisku wymagana jest umiejętność obsługi programów Adobe Photoshop oraz Adobe After Effects; konieczne jest również posiadanie wykształcenia minimum średniego (zawodowego, branżowego lub ogólnokształcącego); mile widziane jest posiadanie wcześniejszego doświadczenia w pracy na wyżej wymienionym stanowisku.
Inne wymagania:
[Inne] : do pracy na powyższym stanowisku wymagana jest umiejętność obsługi programów Adobe Photoshop oraz Adobe After Effects; konieczne jest również posiadanie wykształcenia minimum średniego (zawodowego, branżowego lub ogólnokształcącego); mile widziane jest posiadanie wcześniejszego doświadczenia w pracy na wyżej wymienionym stanowisku.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Izabela Bućko
Nr telefonu:
227254291 w. 126
Wymagane dokumenty:
Brak danych.