StPr/24/14956
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
+ premia uznaniowa;
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie oraz wprowadzenie do systemu zamówień mailowych klientów z segmentu VIP (klienci korporacyjni).
- Wyjaśnianie, informowanie zwrotne o realizacji reklamacji z uwzględnieniem oczekiwań klientów.
- Doradztwo klientom w zakresie: produktów, usług oraz udostępnionych narzędzi obsługi.
- Obsługa elektronicznych platform do składania zamówień.
- Archiwizacja dokumentów sprzedaży.
- Przygotowywanie raportów/zestawień związanych z wykonywanymi zadaniami.
Miejsce pracy:
Sokołowska 33, 05-806 Komorów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
LYRECO POLSKA S. A.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Opiekun klienta (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- Obsługa urządzeń biurowych
- Wymagania: - wykształcenie: średnie ogólnokształcące; - co najmniej 1 miesiąc doświadczenia zawodowego; - umiejętność obsługi urządzeń biurowych; - komunikatywna znajomość języka polskiego; - znajomość języka angielskiego na poziomie C1; - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności; Mile widziane: - roczne doświadczenie w obsłudze klienta VIP; - doświadczenie w sektorze B2B; - obsługa pakietu MS Office (głównie Excel); - zaangażowanie w wykonywaną pracę; - umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz pracy w zespole; - nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności; Praca w godzinach: 8:00-16:00/9:00-17:00/10:00-18:00; Kontakt: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie: średnie ogólnokształcące; - co najmniej 1 miesiąc doświadczenia zawodowego; - umiejętność obsługi urządzeń biurowych; - komunikatywna znajomość języka polskiego; - znajomość języka angielskiego na poziomie C1; - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności; Mile widziane: - roczne doświadczenie w obsłudze klienta VIP; - doświadczenie w sektorze B2B; - obsługa pakietu MS Office (głównie Excel); - zaangażowanie w wykonywaną pracę; - umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz pracy w zespole; - nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności; Praca w godzinach: 8:00-16:00/9:00-17:00/10:00-18:00; Kontakt: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawca.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail