338318
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
6 000 PLN
Stałe wynagrodzenie oraz pakiet benefitów pozapłacowych.
Zakres obowiązków:
Odbieranie i skuteczne zarządzanie dużą liczbą dynamicznie napływających połączeń telefonicznych i zgłoszeń od klientów w języku angielskim.
Udzielanie kompleksowej pomocy klientom zgodnie z obowiązującymi standardami.
Rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania, przyjmowanie reklamacji Klientów.
Zarządzanie bazą danych - wprowadzanie i aktualizacja informacji.
Przestrzeganie polityk bezpieczeństwa danych i RODO.
Miejsce pracy:
Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez OHP
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
- Doświadczenie w pracy w contact center, call center, infolinii lub help desku nastawionej na połączenia przychodzące od klientów. Dobra organizacji pracy, odporność na stres i presję czasu. Płynna znajomość j. angielskiego. Gotowości do pracy zmianowej Umiejętność pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku. Średniozaawansowana znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
Inne wymagania:
Doświadczenie w pracy w contact center, call center, infolinii lub help desku nastawionej na połączenia przychodzące od klientów. Dobra organizacji pracy, odporność na stres i presję czasu. Płynna znajomość j. angielskiego. Gotowości do pracy zmianowej Umiejętność pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku. Średniozaawansowana znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
Sposób aplikowania:
kontakt przez OHP
Nr telefonu:
32 209 0859, 502 031 681
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook