StPr/25/0366
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 670 PLN
Zakres obowiązków:
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie zamówień, reklamacji i zapytań
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami oraz działami wewnętrznymi
Wprowadzanie danych do systemu ERP/CRM
Monitorowanie i aktualizacja statusów zamówień
Współpraca z działem logistyki, sprzedaży i produkcji
Przygotowywanie raportów i zestawień
Wystawianie dokumentów handlowych do zamówień: faktur, WZ, dokumentów przewozowych (CMR, listy przewozowe)
Koordynacja i nadzór nad dokumentacją związaną z wysyłkami krajowymi i zagranicznymi
Miejsce pracy:
Zarzecze 14, 18-220 Czyżew, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Pracodawca:
CLOVIN spółka akcyjna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- [Inne] : Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta – mile widziane Komunikatywność i wysoka kultura osobista Dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych Mile widziana znajomość systemu Enova Umiejętność pracy w zespole Znajomość obiegu dokumentów sprzedażowych i przewozowych (faktury, WZ, CMR itp.) mile widziana znajomość języka rosyjskiego
Inne wymagania:
[Inne] : Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta – mile widziane Komunikatywność i wysoka kultura osobista Dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych Mile widziana znajomość systemu Enova Umiejętność pracy w zespole Znajomość obiegu dokumentów sprzedażowych i przewozowych (faktury, WZ, CMR itp.) mile widziana znajomość języka rosyjskiego
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Bogumiła Radomska
Nr telefonu:
862755506
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail