StPr/25/0279
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 450 PLN
Zakres obowiązków:
Samodzielna obsługa klientów spółki w zakresie sporządzania umów, terminowe i rzetelne realizowanie powierzonych zadań, przestrzeganie przepisów wynikajacych z ustaw, rozporządzeń i wewnetrznych uregulowań w szczególności uregulowań w zakresie ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy:
ADAMA MICKIEWICZA 10, 47-100 Strzelce Opolskie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Pracodawca:
STRZELECKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera, obsługa pakietu MS Office, dyspozycyjność, komunikatywność
- Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, obsługa komputera w zakresie MS Office, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność merytorycznego tworzenia pism i dokumentów. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Inne wymagania:
Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, obsługa komputera w zakresie MS Office, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność merytorycznego tworzenia pism i dokumentów. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewelina Dudek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail