SPECJALISTA DS. OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW

SPECJALISTA DS. OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW

Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 300 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1153

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN

Zakres obowiązków:
WYMAGANIA: wykształcenie: minimum średnie specjalistyczne, staż pracy nie krótszy niż 3 lata, posiadanie wymaganych uprawnień, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność.
Mile widziane: wykształcenie wyższe.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków w zakresie technologii i sprzętu, a także zapewnienie ciągłości procesu oczyszczania ścieków,
- Nadzór nad pracą urządzeń i instalacji oczyszczalni ścieków,
- Wykonywanie regularnych przeglądów technicznych oraz bieżących napraw urządzeń i instalacji,
- Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych,
- Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania,
- Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń,
- Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości ścieków oczyszczonych
i minimalizacji kosztów eksploatacyjnych,
- Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii oczyszczania,
- Nadzór nad procesem gospodarki osadami ściekowymi oraz innymi produktami ubocznymi oczyszczalni,
dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl
OKRES PRÓBNY 3 M-CE


Miejsce pracy:
Słoneczna 35, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie branżowe, średnie zawodowe
  • sumienność, dyspozycyjność, dobra organizacja, dokładność, zaangażowanie
  • staż pracy nie krótszy niż 3 lata, posiadanie wymaganych uprawnień, rzetelność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność


Inne wymagania:
staż pracy nie krótszy niż 3 lata, posiadanie wymaganych uprawnień, rzetelność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marzena Płonka

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV i podanie złożyć w siedzibie firmy (ul. Rawicka 41) lub wysłać e-mailem

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV i podanie złożyć w siedzibie firmy
Dodano: 28.12.2024, 04:20
ID ogłoszenia: 106255
Udostępnij:
Dodano: 28.12.2024, 04:20
ID ogłoszenia: 106255

Zobacz inne oferty

Do góry