SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO- ADMINISTRACYJNYCH

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO- ADMINISTRACYJNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0331

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
oraz prawo do kwartalnej premii uznaniowej

Zakres obowiązków:
Prowadzenie kancelarii Centrali Banku zgodnie z Instrukcją kancelaryjną ( poczta papierowa, poczta elektroniczna, skrzynka do doręczeń elektronicznych).
Odpowiada za prawidłowy obieg korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej banku.
Prowadzenie przyjętej w Banku polityki kadrowej i sporządzanie okresowych sprawozdań z jej realizacji.
Zapewnienie ochrony informacji niejawnych.
Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku.
Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, zgłaszanie zmian do KRS.
Prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej.
Prowadzenie dokumentacji organów statutowych Banku.
Przygotowanie od strony techniczno-organizacyjnej narad z pracownikami, posiedzeń organów statutowych.

Miejsce pracy:
Targowa 12, 99-220 Wartkowice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie

Pracodawca:
Bank Spółdzielczy w Wartkowicach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wymagania: Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane: ekonomia, administracja). Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Znajomość pakietu MS Office. Gotowość do samodzielnej i stałej nauki oraz otwartej na nowe doświadczenia. Posiadanie prawa jazdy kat. B. Poszukujemy osoby: Wyróżniającej się wysoką kulturą osobistą, nienaganną prezentacją, pozytywnym nastawieniem do świata i ludzi oraz opanowaną z umiejętnością komunikowania się w zespole współpracowników. Posiadającej umiejętność dobrej organizacji czasu pracy własnej. Posługującej się pakietem MS Office. Oferujemy: Umowę o pracę. Wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia w wysokości od 5.000 zł brutto oraz prawo do kwartalnej premii uznaniowej, unormowane godziny pracy. Współpracę z wykwalifikowaną kadrą i możliwość wymiany doświadczeń. Szkolenia wprowadzające. Bezpłatny udział w specjalistycznych szkoleniach stanowiskowych (wewnętrznych i zewnętrznych). Ubezpieczenia grupowe oraz NNW dla pracowników i członków ich rodzin. Świadczenia z ZFŚS dla pracowników i emerytów byłych pracowników Banku: - dofinansowanie do wypoczynku - bony świąteczne, - wycieczki turystyczne, wyjazdy do teatru.


Inne wymagania:
Wymagania: Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane: ekonomia, administracja). Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Znajomość pakietu MS Office. Gotowość do samodzielnej i stałej nauki oraz otwartej na nowe doświadczenia. Posiadanie prawa jazdy kat. B. Poszukujemy osoby: Wyróżniającej się wysoką kulturą osobistą, nienaganną prezentacją, pozytywnym nastawieniem do świata i ludzi oraz opanowaną z umiejętnością komunikowania się w zespole współpracowników. Posiadającej umiejętność dobrej organizacji czasu pracy własnej. Posługującej się pakietem MS Office. Oferujemy: Umowę o pracę. Wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia w wysokości od 5.000 zł brutto oraz prawo do kwartalnej premii uznaniowej, unormowane godziny pracy. Współpracę z wykwalifikowaną kadrą i możliwość wymiany doświadczeń. Szkolenia wprowadzające. Bezpłatny udział w specjalistycznych szkoleniach stanowiskowych (wewnętrznych i zewnętrznych). Ubezpieczenia grupowe oraz NNW dla pracowników i członków ich rodzin. Świadczenia z ZFŚS dla pracowników i emerytów byłych pracowników Banku: - dofinansowanie do wypoczynku - bony świąteczne, - wycieczki turystyczne, wyjazdy do teatru.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Aplikacje w postaci CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres [email protected] w temacie maila wpisując: rekrutacja. Warunkiem bezwzględnym rozpatrzenia aplikacji będzie umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko" Przesyłając CV przekazujecie Państwo dane osobowe, których administratorem będzie Bank Spółdzielczy w Wartkowicach z siedzibą w Wartkowicach adres: 99-220 Wartkowice ul. Targowa nr 12, który będzie je przetwarzać w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Więcej informacji o tym jak wykorzystujemy Państwa dane i jakie uprawnienia przysługują znajdą Państwo w zakładce RODO. Informujemy, że kontakt będzie miał miejsce tylko z wybranymi kandydatami.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 05.09.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 307943
Udostępnij:
Dodano: 05.09.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 307943

Zobacz inne oferty

Do góry