SPECJALISTA DS. ORZECZNICTWA W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ W ODDZIALE RYNKU PRACY

SPECJALISTA DS. ORZECZNICTWA W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ W ODDZIALE RYNKU PRACY

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 403,13 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/3016

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
6 403,13 PLN

Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi postępowania administracyjne w II instancji w zakresie zadań wynikających z ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- prowadzi postępowania administracyjne w trybach nadzwyczajnych z zakresu zadań wynikających z ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na decyzje Wojewody w zakresie świadczeń z tytułu bezrobocia,
- prowadzi postępowania administracyjne w sprawach o nadanie, przedłużenie i utratę statusu centrum integracji społecznej,
- sprawuje nadzór nad działalnością Centrum w zakresie prawidłowości realizacji reintegracji zawodowej i społecznej, zgodności tej działalności z wymaganiami stanowiącymi podstawę przyznania statusu CIS oraz wypełnianie przez CIS obowiązku sprawozdawczego,
- prowadzi postępowania skargowe w sprawach dotyczących świadczeń z tytułu bezrobocia,
- sporządza okresowe sprawozdania z realizacji zadań dotyczących prowadzonych postępowań administracyjnych,
- prowadzi rejestr klubów integracji społecznej i centrów integracji społecznej.

Dokumenty niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
"Oświadczenia dla kandydata - OBOWIĄZKOWO DOŁĄCZ DO APLIKACJI" - znajdziesz pod adresem https://www.gov.pl/web/dolnoslaski-uw/zasady-naborow-na-stanowiska-w-korpusie-sluzby-cywilnej
"Oświadczenie lustracyjne do osób urodzonych przed '72 - DOŁĄCZ DO APLIKACJI JEŚLI URODZIŁEŚ/AŚ SIĘ PRZED 01.08.1972 R." - znajdziesz je pod adresem https://www.gov.pl/web/dolnoslaski-uw/zasady-naborow-na-stanowiska-w-korpusie-sluzby-cywilnej
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty dodatkowe:
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.

Aplikować należy do 29.09.2025 r. - decyduje data wpływu oferty do urzędu:
w formie papierowej i w zamkniętej kopercie na adres Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu:
- osobiście do sekretariatu w DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0200 z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy nr ogłoszenia: PS/P/01/09/2025
- pocztą na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy nr ogłoszenia: PS/P/01/09/2025
lub w formie elektronicznej przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej PS/P/01/09/2025.

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Oferta dostępna w sali: E, A.

Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustaw znajomość ustawy o postępowaniu przed sądami administracyjnymi znajomość ustawy o o ochronie danych osobowych znajomość kodeksu postępowania administracyjnego umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Inne wymagania:
Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustaw znajomość ustawy o postępowaniu przed sądami administracyjnymi znajomość ustawy o o ochronie danych osobowych znajomość kodeksu postępowania administracyjnego umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
713406408

Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne: CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia "Oświadczenia dla kandydata - OBOWIĄZKOWO DOŁĄCZ DO APLIKACJI" - znajdziesz pod adresem https://www.gov.pl/web/dolnoslaski-uw/zasady-naborow-na-stanowiska-w-korpusie-sluzby-cywilnej "Oświadczenie lustracyjne do osób urodzonych przed '72 - DOŁĄCZ DO APLIKACJI JEŚLI URODZIŁEŚ/AŚ SIĘ PRZED 01.08.1972 R." - znajdziesz je pod adresem https://www.gov.pl/web/dolnoslaski-uw/zasady-naborow-na-stanowiska-w-korpusie-sluzby-cywilnej Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty dodatkowe: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Aplikować należy do 29.09.2025 r. - decyduje data wpływu oferty do urzędu: w formie papierowej i w zamkniętej kopercie na adres Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu: - osobiście do sekretariatu w DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0200 z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy nr ogłoszenia: PS/P/01/09/2025 - pocztą na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy nr ogłoszenia: PS/P/01/09/2025 lub w formie elektronicznej przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej PS/P/01/09/2025. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - przez ePUAP
Dodano: 16.09.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 314758
Udostępnij:
Dodano: 16.09.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 314758

Zobacz inne oferty

2 755,10 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Choszczno
2 755,10 PLNbrutto
Dodano: 12 godz. temu
4 700 - 5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Pękanino
4 700 - 5 000 PLNbrutto
Dodano: 12 godz. temu
Do góry