SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 600 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1959

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 600 PLN
od 4600 zł

Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji i rozliczanie godzin pracy pracowników,
Monitoring urlopów pracowniczych, badań lekarskich, szkoleń BHP,
Sporządzanie dokumentacji do rozliczeń z kontrahentami,
Samodzielne projektowanie i realizowanie procesów rekrutacji,
Poszukiwanie szybkich i efektywnych sposobów na dotarcie do kandydatów wykorzystując wiele kanałów pozyskiwania klientów, m.in. media społecznościowe,
Analiza kandydatur oraz prowadzenie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych,
Koordynowanie procesem zatrudnienia zrekrutowanych pracowników.

Miejsce pracy:
Cedrowa 16, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
Azymut Agencja Zatrudnienia Sp.z o.o

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Prawo jazdy kat. B, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
  • [Umiejętność 2] : Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, [Umiejętność 1] : Sprawne poruszanie się po platformach social media, mile widziana znajomość platformy Canva, [Inne] : Wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek związany z administracją/ HR), Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz zaangażowanie, Sprawne poruszanie się po platformach social media, mile widziana znajomość platformy Canva, Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, Prawo jazdy kat. B, Znajomość obsługi podstawowego pakietu MS Office, Doświadczenie w pracy z dokumentami - mile widziane.


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, [Umiejętność 1] : Sprawne poruszanie się po platformach social media, mile widziana znajomość platformy Canva, [Inne] : Wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek związany z administracją/ HR), Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz zaangażowanie, Sprawne poruszanie się po platformach social media, mile widziana znajomość platformy Canva, Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, Prawo jazdy kat. B, Znajomość obsługi podstawowego pakietu MS Office, Doświadczenie w pracy z dokumentami - mile widziane.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Małgorzata Spryszak

Nr telefonu:
767461471

Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Dodano: 07.11.2024, 03:18
ID ogłoszenia: 78905
Udostępnij:
Dodano: 07.11.2024, 03:18
ID ogłoszenia: 78905

Zobacz inne oferty

Do góry