StPr/24/1959
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 600 PLN
od 4600 zł
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji i rozliczanie godzin pracy pracowników,
Monitoring urlopów pracowniczych, badań lekarskich, szkoleń BHP,
Sporządzanie dokumentacji do rozliczeń z kontrahentami,
Samodzielne projektowanie i realizowanie procesów rekrutacji,
Poszukiwanie szybkich i efektywnych sposobów na dotarcie do kandydatów wykorzystując wiele kanałów pozyskiwania klientów, m.in. media społecznościowe,
Analiza kandydatur oraz prowadzenie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych,
Koordynowanie procesem zatrudnienia zrekrutowanych pracowników.
Miejsce pracy:
Cedrowa 16, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Azymut Agencja Zatrudnienia Sp.z o.o
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Prawo jazdy kat. B, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
- [Umiejętność 2] : Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, [Umiejętność 1] : Sprawne poruszanie się po platformach social media, mile widziana znajomość platformy Canva, [Inne] : Wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek związany z administracją/ HR), Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz zaangażowanie, Sprawne poruszanie się po platformach social media, mile widziana znajomość platformy Canva, Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, Prawo jazdy kat. B, Znajomość obsługi podstawowego pakietu MS Office, Doświadczenie w pracy z dokumentami - mile widziane.
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, [Umiejętność 1] : Sprawne poruszanie się po platformach social media, mile widziana znajomość platformy Canva, [Inne] : Wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek związany z administracją/ HR), Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz zaangażowanie, Sprawne poruszanie się po platformach social media, mile widziana znajomość platformy Canva, Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, Prawo jazdy kat. B, Znajomość obsługi podstawowego pakietu MS Office, Doświadczenie w pracy z dokumentami - mile widziane.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Spryszak
Nr telefonu:
767461471
Wymagane dokumenty:
Brak danych.