StPr/25/0291
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą
Zakres obowiązków:
wg potrzeb
Miejsce pracy:
Sandomierska 105, 25-324 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
ŚWIĘTOKRZYSKA GRUPA PRZEMYSŁOWA INDUSTRIA SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Zakres obowiązków; skrupulatne i kompleksowe prowadzenie spraw Spółki z zakresu zasiłków i płac, poprawne, zgodne z przepisami prawa naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu oraz naliczania zasiłków i administrowania dokumentacją w tym zakresie, sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych (m.in. ZUS, US, GUS), sporządzanie rocznych informacji PIT- 11, naliczanie potrąceń z wynagrodzeń, w tym zajęć komorniczych, sądowych, itp.,kontrola prowadzenia ewidencji czasu pracy, a w szczególności absencji, obsługa programu PPK, sporządzanie raportów i analiz kadrowo-płacowych oraz dokumentacji na potrzeby kontroli. Wymagania;doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, minimum 2 lata pracy w dziale płac, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, zasad opodatkowania, ZFŚS praktyczna wiedza na temat zagadnień płacowo-księgowych, znajomość programu Płatnik, znajomość MS Office (szczególnie Excel) Mile widziane; obsługa programu E-nova Pracodawca oferuje; Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w szkoleniach. Pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin. Pakiety sportowe dla pracowników i ich rodzin Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego pracowników i ich rodzin. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do Świąt). Imprezy firmowe (Barbórki, spotkania integracyjne).
Inne wymagania:
Zakres obowiązków; skrupulatne i kompleksowe prowadzenie spraw Spółki z zakresu zasiłków i płac, poprawne, zgodne z przepisami prawa naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu oraz naliczania zasiłków i administrowania dokumentacją w tym zakresie, sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych (m.in. ZUS, US, GUS), sporządzanie rocznych informacji PIT- 11, naliczanie potrąceń z wynagrodzeń, w tym zajęć komorniczych, sądowych, itp.,kontrola prowadzenia ewidencji czasu pracy, a w szczególności absencji, obsługa programu PPK, sporządzanie raportów i analiz kadrowo-płacowych oraz dokumentacji na potrzeby kontroli. Wymagania;doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, minimum 2 lata pracy w dziale płac, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, zasad opodatkowania, ZFŚS praktyczna wiedza na temat zagadnień płacowo-księgowych, znajomość programu Płatnik, znajomość MS Office (szczególnie Excel) Mile widziane; obsługa programu E-nova Pracodawca oferuje; Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w szkoleniach. Pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin. Pakiety sportowe dla pracowników i ich rodzin Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego pracowników i ich rodzin. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do Świąt). Imprezy firmowe (Barbórki, spotkania integracyjne).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - Wskazany kontakt osobisty lub e-mail: [email protected]