StPr/25/0409
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
- samodzielne naliczanie wynagrodzeń za pracę, sporządzanie list płac, dokonywanie potrąceń na podstawie tytułów wykonawczych oraz pozostałych potrąceń;
- naliczanie wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego;
- naliczanie innych świadczeń pracowniczych tj. odpraw emerytalnych i rentowych, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop;
- naliczanie wynagrodzeń z zakresu umów cywilnoprawnych (umów zleceń, umów o dzieło, rad nadzorczych);
- obliczanie zobowiązań wobec ZUS i US;
- przygotowywanie deklaracji i dokumentacji na rzecz ZUS, US, GUS, PFRON;
- obsługa PPK w tym sporządzanie i przesyłanie deklaracji rozliczeniowych;
- obsługa programu Płatnik;
- przygotowanie zaświadczeń, w tym emerytalno-rentowych (RP-7);
- sporządzanie rocznych rozliczeń PIT-11, PIT 4R, PFRON, ZUS IWA.
Miejsce pracy:
Nakielska 42-44, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Pracodawca:
FABRYKA SPRZĘTU RATUNKOWEGO I LAMP GÓRNICZYCH "FASER" SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- - minimum 3-letnie doświadczanie w obszarze płac w firmach zatrudniających powyżej 60 pracowników; - praktyczna znajomość przepisów z zakresu przepisów ubezpieczeń społecznych, pdof, ppk; - umiejętność sporządzania list płac i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń; - znajomość programu PŁATNIK; - znajomość zasad rozliczania PPK; - mile widziana obsługa programu kadrowo - płacowego MERIT; - zdolność do samodzielnego szukania rozwiązań i brania odpowiedzialności za swoją pracę, bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność, rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczanie w obszarze płac w firmach zatrudniających powyżej 60 pracowników; - praktyczna znajomość przepisów z zakresu przepisów ubezpieczeń społecznych, pdof, ppk; - umiejętność sporządzania list płac i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń; - znajomość programu PŁATNIK; - znajomość zasad rozliczania PPK; - mile widziana obsługa programu kadrowo - płacowego MERIT; - zdolność do samodzielnego szukania rozwiązań i brania odpowiedzialności za swoją pracę, bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność, rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Andrzej Ferdyn
Nr telefonu:
609873174
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV; docelowo umowa na czas nieokreślony
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail