StPr/25/4071
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. kompleksowa obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń pracowników: sporządzanie list wynagrodzeń i godzin ponadwymiarowych dla pracowników WZS oraz list w ramach ZFŚS, dokonywanie potrąceń zadłużeń z wynagrodzeń na podstawie tytułów wykonawczych wystawionych przez organy egzekucyjne i współpraca z nimi w tym zakresie, sporządzanie list wypłat z umów cywilno-prawnych, sporządzanie przelewów z list płac,
2. sporządzanie deklaracji z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz terminowe odprowadzanie składek do ZUS,
3. sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników, deklaracji podatkowych oraz terminowe odprowadzanie podatku do US,
4. obsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych,
5. wystawianie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych oraz innych zaświadczeń związanych z wypłaconymi wynagrodzeniami,
6. sporządzanie deklaracji PFRON,
7. sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS oraz UM dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia,
8. aktywne monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach z zakresu wynagrodzeń,
9. przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, przepisów branżowych i resortowych, a także regulaminów obowiązujących w WZS.
Miejsce pracy:
WARZYWNA 3, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ SPECJALISTYCZNY W RZESZOWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- 1. Osoba ubiegająca się o w/w stanowisko powinna spełniać wymagania konieczne: a) ukończone ekonomiczne studia licencjackie, jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie udokumentowanej praktyki w naliczaniu płac i księgowości, b) lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w naliczaniu płac i księgowości, c) ma obywatelstwo polskie; d) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; e) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; f) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalisty ds. płac i księgowości; Umiejętności zawodowe konieczne: znajomość: a) przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, b) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, c) przepisów związanych z ustalaniem zobowiązań z tytułu wynagrodzeń, d) oraz innych przepisów prawa niezbędnych do realizacji obowiązków na stanowisku specjalisty ds. płac i księgowości, e) ochrony danych osobowych. Umiejętności zawodowe pożądane: a) znajomość programów płacowych, obsługa kasy fiskalnej, b) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel; c) praktyczne umiejętności w zakresie elektronicznej wymiany korespondencji z instytucjami m.in. ZUS, US, PFRON i inne. Dodatkowe atuty: doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. płac w pracy w sektorze finansów publicznych, w podmiotach leczniczych, Doświadczenie zawodowe: praca w służbach finansowo-księgowych, w tym minimum 3 lata doświadczenia w zakresie obsługi płacowej, Wymagania dodatkowe: a) bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, wysoka kultura osobista, terminowość, dokładność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
1. Osoba ubiegająca się o w/w stanowisko powinna spełniać wymagania konieczne: a) ukończone ekonomiczne studia licencjackie, jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie udokumentowanej praktyki w naliczaniu płac i księgowości, b) lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w naliczaniu płac i księgowości, c) ma obywatelstwo polskie; d) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; e) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; f) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalisty ds. płac i księgowości; Umiejętności zawodowe konieczne: znajomość: a) przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, b) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, c) przepisów związanych z ustalaniem zobowiązań z tytułu wynagrodzeń, d) oraz innych przepisów prawa niezbędnych do realizacji obowiązków na stanowisku specjalisty ds. płac i księgowości, e) ochrony danych osobowych. Umiejętności zawodowe pożądane: a) znajomość programów płacowych, obsługa kasy fiskalnej, b) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel; c) praktyczne umiejętności w zakresie elektronicznej wymiany korespondencji z instytucjami m.in. ZUS, US, PFRON i inne. Dodatkowe atuty: doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. płac w pracy w sektorze finansów publicznych, w podmiotach leczniczych, Doświadczenie zawodowe: praca w służbach finansowo-księgowych, w tym minimum 3 lata doświadczenia w zakresie obsługi płacowej, Wymagania dodatkowe: a) bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, wysoka kultura osobista, terminowość, dokładność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Forma kontaktu kandydatów z pracodawcą: - osobisty - inny ( dokum. aplikacyjne wysłać pocztą, przedłożyć w sekretariacie) Szczegóły dot. składania dokumentów na stronie internetowej www.wzsrzeszow.pl (w zakładce Zamówienia/ Rekrutacje), telefonicznie lub na tablicy ogłoszeń w WZS w Rzeszowie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook