To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Inne Łódź
SPECJALISTA DS. POZWOLEŃ NA BROŃ W WYDZIALE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH KWP W ŁODZI

SPECJALISTA DS. POZWOLEŃ NA BROŃ W WYDZIALE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH KWP W ŁODZI

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
  • Polski

Opis

Numer: StPr/24/3637

Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- wszczyna i prowadzi postępowania administracyjne w sprawach wydania, odmowy wydania i cofnięcia pozwoleń na broń w tym przygotowuje projekty decyzji i postanowień służące merytorycznemu rozstrzygnięciu prowadzonych postępowań administracyjnych,
- rejestruje broń i aktualizuje dane w tym zakresie w KSIP. Wydaje zaświadczenia uprawniające do zakupu broni palnej,
- wystawia legitymację posiadacza broni i europejską kartę broni. Wprowadza dane osób, którym odmówiono wydania pozwolenia lub cofnięto pozwolenie na broń do Systemu Wymiany Informacji na rynku wewnętrznym (IMI),
- sprawuje nadzór nad ruchem dotyczącym zmian własnościowych broni,
- udziela wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów jak też realizacji procedur dotyczących szeroko pojętej problematyki pozwoleń na broń w związku z działaniami podejmowanymi przez jednostki Policji,
- obsługuje interesantów zgłaszających się do Wydziału Postępowań Administracyjnych KWP w Łodzi w sprawach dotyczących pozwoleń na broń,
- prowadzi rejestry i wykazy związane z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi oraz zbywaniem i nabywaniem broni w celu zapewnienia kontroli nad ilością posiadaczy pozwoleń na broń oraz broni przez nich posiadanej,
- prowadzi dokumentację depozytową.

Warunki pracy
- praca biurowa,
- obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę,
- praca w siedzibie urzędu,
- praca stacjonarna,
- obsługa urządzeń biurowych,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- obecność wind w budynku,
- praca na parterze,
- niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje
- wynagrodzenie: 1,8000 mnożnik kwoty bazowej tj. 4731,37 zł brutto + wysługa lat,
- oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej lodzka.policja.gov.pl w zakładce " KARIERA" - praca w służbie cywilnej - służba cywilna - ogłoszenia w służbie cywilnej - oświadczenia,
- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego,
- planowane rozpoczęcie pracy w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KWP w Łodzi może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika OIN KWP w Łodzi postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot),
- szczegółowe informacje dot. ogłoszenia można uzyskać pod nr tel. 47 841 27 73


Miejsce pracy: Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W ŁODZI
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Kogo poszukujemy Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne) - wykształcenie: wyższe - doświadczenie zawodowe w obszarze lub powyżej 1,5 roku w administracji publicznej - znajomość KPA - obsługa komputera pakiet Office - umiejętność pracy w zespole, komunikatywność - umiejętność: rozwiązywania problemów, uczenia się, interpretacji przepisów, przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) - wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne - znajomość KPA w praktyce - umiejętność nawiązywania kontaktu z uczestnikami prowadzonych postępowań administracyjnych - terminowość, asertywność Co oferujemy - dofinansowanie do wypoczynku pracowników, - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, - pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu Dostępność: nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.


Inne wymagania:
Kogo poszukujemy Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne) - wykształcenie: wyższe - doświadczenie zawodowe w obszarze lub powyżej 1,5 roku w administracji publicznej - znajomość KPA - obsługa komputera pakiet Office - umiejętność pracy w zespole, komunikatywność - umiejętność: rozwiązywania problemów, uczenia się, interpretacji przepisów, przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) - wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne - znajomość KPA w praktyce - umiejętność nawiązywania kontaktu z uczestnikami prowadzonych postępowań administracyjnych - terminowość, asertywność Co oferujemy - dofinansowanie do wypoczynku pracowników, - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, - pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu Dostępność: nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (dokumenty niezbędne) - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, - kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Aplikuj do 7 października 2024 roku na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Wydział Kadr i Szkolenia ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 143117" Dokumenty należy złożyć do: 7 października 2024 roku Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść Procedury KWP w Łodzi w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalisty: https://lodzka.bip.policja.gov.pl/KPL/sygnalisci/44078,Procedura-KWP-w-Lodzi-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-od-sygnalisty.html Przetwarzanie danych osobowych Dane osobowe - klauzula informacyjna Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że: 1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) Łukasz Szczerbakowicz, tel. 47 841 20 62, email: [email protected] 3. Dane osobowe, zwane dalej danymi, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres email, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji. 5. W przypadku złożenia przez Pana/Panią oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1C do procedury postępowania w zakresie naboru zewnętrznego do korpusu służby cywilnej, Pana/Pani dane będą przechowywane przez okres wskazany w pkt.4 licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze ostatniego naboru przeprowadzonego w roku złożenia oświadczenia. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 9. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 731,37 PLN
+ wysługa lat

Źródło: CBOP

Dodano: 12.10.2024, 05:47
ID ogłoszenia: 23891
Udostępnij:
Dodano: 12.10.2024, 05:47
ID ogłoszenia: 23891

Zobacz inne oferty

4 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Wadowice
4 500 PLNbrutto
Dodano: 15 min temu
5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Stary Sącz
5 000 PLNbrutto
Dodano: 15 min temu
5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Nowy Sącz
5 000 PLNbrutto
Dodano: 15 min temu
7 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Nowy Sącz
7 500 PLNbrutto
Dodano: 15 min temu
Nowe

ZBROJARZ

7 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Nowy Sącz
7 500 PLNbrutto
Dodano: 15 min temu
Do góry