StPr/25/0326
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
-rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań pracodawców zainteresowanych organizacją subsydiowanych miejsc pracy,
- udzielanie pomocy i wsparcia pracodawcom oraz osobom bezrobotnym w wykorzystaniu instrumentów rynku pracy, w tym:
a) organizacja prac interwencyjnych,
b) organizacja robót publicznych,
c) dofinansowanie wynagrodzenia osób bezrobotnych, które ukończyły 50 rok życia a nie ukończyły 60 lat (kobiety) lub 65 lat (mężczyźni) oraz poszukujących pracy pow. 60 roku życia (kobiety) lub 65 roku życia (mężczyźni).
- monitorowanie i rozliczanie udzielonego wsparcia ,
- prowadzenie korespondencji w ramach realizowanych umów,
- sporządzanie informacji i analiz dla potrzeb statystyki ,
- archiwizacja dokumentów,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PUP,
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego, nieujętych w powyższym zakresie obowiązków.
Miejsce pracy:
Składowa 3, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Wymagania niezbędne: - posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe, - wykształcenie średnie z rocznym stażem w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy, - nieposzlakowana opinia, - osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, Wymagania dodatkowe: - znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, - umiejętność stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, - umiejętność pracy z klientem, - dobra organizacja czasu pracy, - sumienność, rzetelność, samodzielność i odporność na stres, - praktyczna znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Excel) i urządzeń biurowych, - predyspozycje do pracy z ludźmi, zdolności organizacyjne, umiejętności współpracy w grupie,
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe, - wykształcenie średnie z rocznym stażem w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy, - nieposzlakowana opinia, - osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, Wymagania dodatkowe: - znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, - umiejętność stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, - umiejętność pracy z klientem, - dobra organizacja czasu pracy, - sumienność, rzetelność, samodzielność i odporność na stres, - praktyczna znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Excel) i urządzeń biurowych, - predyspozycje do pracy z ludźmi, zdolności organizacyjne, umiejętności współpracy w grupie,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Hołubenna
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, - życiorys (CV), - kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, -kopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy, - oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (oświadczenie sporządza sam kandydat), - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr 24/ Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży, przy ul. Składowa 3 lub przesłać pocztą z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. programów - stażysta, w terminie do dnia 18 czerwca 2025 roku do godz. 15.00.